Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти в цю школу. «Do not come to Hotspot», — просять чотири її викладача.

«Ми створювали Hotspot з залізною вірою в те, що ефективна освіта апріорі не може бути комфортною, — каже Макс Бурцев, сценарист ролика і співзасновник Hotspot. — Якщо хочеш дійсно вивчити предмет — доведеться інтенсивно впахувати, вчити, помилятися, працювати над помилками і знову вчити, робити вправу за вправою, готуватися до тестів та іспитів. Часом буде з’являтися бажання все кинути, тому що ну його до біса, ось чому. Тому що навколишній світ часто-густо пропагує ілюзію простих рішень. У той час як стійкі навички у дорослої людини формуються тільки через завзяту працю. Особливо коли йдеться про грамотну мову».

Чотири викладачі пояснюють глядачеві face to face, кому і в якому випадку до них іти не треба. Відмінність Hotspot — у високій інтенсивності і вимогливості, — підкреслена настроєм ролику, виконаному в дусі Девіда Фінчера: темні кольори, архітектурність кадрів, бентежний саундтрек, загальна атмосфера напруженості. Пояснює режисерка Лада Сабова: «Ми любимо кінематографічні історії, в яких є стрижень, розвиток, драматургія і візуальність, не схожі на яскраві й світлі рекламні ролики. Початкова задумка була простішою: штора і червоні лампи, дівчата говорять на їх тлі. Але потім з’явилися дзеркала, проєктор, рухомий рядок, лазер й інші рішення, що підсилили магнетичний настрій роботи».

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Оператор-постановник і монтажер ролика — Павло Іткін. Він прихильник Девіда Фінчера і кінооператора Роджера Дикинса, особливо міліметрової вибудованості й симетрії їхніх кадрів. Кожен кадр несе сенс, нічого не робиться просто заради краси, що особливо важливо у створенні коротких відео. «Ми не винаходили велосипед і нічого нового, по суті, у ролику немає, — каже Павло. — Але його сила в вибудованості й осмисленості. А ще — щодна школа англійської нічого подібного не знімала».

Саундтрек для ролика написав український композитор електронної музики Антон Малишев.

Окрема історія — робота з непрофесійними акторами. Викладачі Hotspot Ріта, Оля, Свєта та Маріна ніколи раніше у повноцінних комерційних проектах не знімалися. Вони кажуть, що представлена ідея захоплювала, але лякала серйозністю задуму та процесу. Перевтілюватися особливо не довелося, достатньо було просто посилити образи. Найскладнішими виявились синхронізація промови з рухом камери і відпрацювання десятків дублів. Свєта: «Найважчим виявився момент, коли мене попросили одну й ту ж фразу говорити без зупинки хвилини дві з різними інтонаціями, поки режисер не зупинить. Мені здавалося, що минули роки, доки зупинили, і я зрозуміла наскільки складно грати голосом».

Ролик починається з «don’t» ним же й закінчується.

Макс Бурцев: «Методика школи передбачає високу інтенсивність роботи. Такий ритм можна витримати тільки в групі високомотивованих студентів. Одна людина, яка забиває на навчання, здатна поламати динаміку всієї групи. Щоб зменшити кількість студентів, які прийшли до Hotspot “заради галочки”, ми відкрито попросили не приходити до неї, якщо немає наміру працювати. Що стосується хейтерів — мене вони не турбують. Хай ті, хто ненавидить Hotspot, продовжують це робити. Haters gonna hate. А ми продовжимо робити свою справу».

Попередні рекламні ролики Arriba! для Hotspot були такими ж функціональними і жорсткими. Це були два польових експеримента: перевірка здатності українських топів відповісти на бізнес-дзвінок із США та телефонне замовлення піци англійською.


Також пропонуємо вам переглянути нещодавну кампанію від Arriba! для українського виробника пазлів DoDo Toys.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.