Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти в цю школу. «Do not come to Hotspot», — просять чотири її викладача.

«Ми створювали Hotspot з залізною вірою в те, що ефективна освіта апріорі не може бути комфортною, — каже Макс Бурцев, сценарист ролика і співзасновник Hotspot. — Якщо хочеш дійсно вивчити предмет — доведеться інтенсивно впахувати, вчити, помилятися, працювати над помилками і знову вчити, робити вправу за вправою, готуватися до тестів та іспитів. Часом буде з’являтися бажання все кинути, тому що ну його до біса, ось чому. Тому що навколишній світ часто-густо пропагує ілюзію простих рішень. У той час як стійкі навички у дорослої людини формуються тільки через завзяту працю. Особливо коли йдеться про грамотну мову».

Чотири викладачі пояснюють глядачеві face to face, кому і в якому випадку до них іти не треба. Відмінність Hotspot — у високій інтенсивності і вимогливості, — підкреслена настроєм ролику, виконаному в дусі Девіда Фінчера: темні кольори, архітектурність кадрів, бентежний саундтрек, загальна атмосфера напруженості. Пояснює режисерка Лада Сабова: «Ми любимо кінематографічні історії, в яких є стрижень, розвиток, драматургія і візуальність, не схожі на яскраві й світлі рекламні ролики. Початкова задумка була простішою: штора і червоні лампи, дівчата говорять на їх тлі. Але потім з’явилися дзеркала, проєктор, рухомий рядок, лазер й інші рішення, що підсилили магнетичний настрій роботи».

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Оператор-постановник і монтажер ролика — Павло Іткін. Він прихильник Девіда Фінчера і кінооператора Роджера Дикинса, особливо міліметрової вибудованості й симетрії їхніх кадрів. Кожен кадр несе сенс, нічого не робиться просто заради краси, що особливо важливо у створенні коротких відео. «Ми не винаходили велосипед і нічого нового, по суті, у ролику немає, — каже Павло. — Але його сила в вибудованості й осмисленості. А ще — щодна школа англійської нічого подібного не знімала».

Саундтрек для ролика написав український композитор електронної музики Антон Малишев.

Окрема історія — робота з непрофесійними акторами. Викладачі Hotspot Ріта, Оля, Свєта та Маріна ніколи раніше у повноцінних комерційних проектах не знімалися. Вони кажуть, що представлена ідея захоплювала, але лякала серйозністю задуму та процесу. Перевтілюватися особливо не довелося, достатньо було просто посилити образи. Найскладнішими виявились синхронізація промови з рухом камери і відпрацювання десятків дублів. Свєта: «Найважчим виявився момент, коли мене попросили одну й ту ж фразу говорити без зупинки хвилини дві з різними інтонаціями, поки режисер не зупинить. Мені здавалося, що минули роки, доки зупинили, і я зрозуміла наскільки складно грати голосом».

Ролик починається з «don’t» ним же й закінчується.

Макс Бурцев: «Методика школи передбачає високу інтенсивність роботи. Такий ритм можна витримати тільки в групі високомотивованих студентів. Одна людина, яка забиває на навчання, здатна поламати динаміку всієї групи. Щоб зменшити кількість студентів, які прийшли до Hotspot “заради галочки”, ми відкрито попросили не приходити до неї, якщо немає наміру працювати. Що стосується хейтерів — мене вони не турбують. Хай ті, хто ненавидить Hotspot, продовжують це робити. Haters gonna hate. А ми продовжимо робити свою справу».

Попередні рекламні ролики Arriba! для Hotspot були такими ж функціональними і жорсткими. Це були два польових експеримента: перевірка здатності українських топів відповісти на бізнес-дзвінок із США та телефонне замовлення піци англійською.


Також пропонуємо вам переглянути нещодавну кампанію від Arriba! для українського виробника пазлів DoDo Toys.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на фестиваль рекламы White Square

Один из крупнейших креативных фестивалей в Европе — международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square — в 2021 году пройдет 9-11 ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...