• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

27 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
http://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpg
Share on FacebookShare on Twitter

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти в цю школу. «Do not come to Hotspot», — просять чотири її викладача.

«Ми створювали Hotspot з залізною вірою в те, що ефективна освіта апріорі не може бути комфортною, — каже Макс Бурцев, сценарист ролика і співзасновник Hotspot. — Якщо хочеш дійсно вивчити предмет — доведеться інтенсивно впахувати, вчити, помилятися, працювати над помилками і знову вчити, робити вправу за вправою, готуватися до тестів та іспитів. Часом буде з’являтися бажання все кинути, тому що ну його до біса, ось чому. Тому що навколишній світ часто-густо пропагує ілюзію простих рішень. У той час як стійкі навички у дорослої людини формуються тільки через завзяту працю. Особливо коли йдеться про грамотну мову».

Чотири викладачі пояснюють глядачеві face to face, кому і в якому випадку до них іти не треба. Відмінність Hotspot — у високій інтенсивності і вимогливості, — підкреслена настроєм ролику, виконаному в дусі Девіда Фінчера: темні кольори, архітектурність кадрів, бентежний саундтрек, загальна атмосфера напруженості. Пояснює режисерка Лада Сабова: «Ми любимо кінематографічні історії, в яких є стрижень, розвиток, драматургія і візуальність, не схожі на яскраві й світлі рекламні ролики. Початкова задумка була простішою: штора і червоні лампи, дівчата говорять на їх тлі. Але потім з’явилися дзеркала, проєктор, рухомий рядок, лазер й інші рішення, що підсилили магнетичний настрій роботи».

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Оператор-постановник і монтажер ролика — Павло Іткін. Він прихильник Девіда Фінчера і кінооператора Роджера Дикинса, особливо міліметрової вибудованості й симетрії їхніх кадрів. Кожен кадр несе сенс, нічого не робиться просто заради краси, що особливо важливо у створенні коротких відео. «Ми не винаходили велосипед і нічого нового, по суті, у ролику немає, — каже Павло. — Але його сила в вибудованості й осмисленості. А ще — щодна школа англійської нічого подібного не знімала».

Саундтрек для ролика написав український композитор електронної музики Антон Малишев.

Окрема історія — робота з непрофесійними акторами. Викладачі Hotspot Ріта, Оля, Свєта та Маріна ніколи раніше у повноцінних комерційних проектах не знімалися. Вони кажуть, що представлена ідея захоплювала, але лякала серйозністю задуму та процесу. Перевтілюватися особливо не довелося, достатньо було просто посилити образи. Найскладнішими виявились синхронізація промови з рухом камери і відпрацювання десятків дублів. Свєта: «Найважчим виявився момент, коли мене попросили одну й ту ж фразу говорити без зупинки хвилини дві з різними інтонаціями, поки режисер не зупинить. Мені здавалося, що минули роки, доки зупинили, і я зрозуміла наскільки складно грати голосом».

Ролик починається з «don’t» ним же й закінчується.

Макс Бурцев: «Методика школи передбачає високу інтенсивність роботи. Такий ритм можна витримати тільки в групі високомотивованих студентів. Одна людина, яка забиває на навчання, здатна поламати динаміку всієї групи. Щоб зменшити кількість студентів, які прийшли до Hotspot “заради галочки”, ми відкрито попросили не приходити до неї, якщо немає наміру працювати. Що стосується хейтерів — мене вони не турбують. Хай ті, хто ненавидить Hotspot, продовжують це робити. Haters gonna hate. А ми продовжимо робити свою справу».

Попередні рекламні ролики Arriba! для Hotspot були такими ж функціональними і жорсткими. Це були два польових експеримента: перевірка здатності українських топів відповісти на бізнес-дзвінок із США та телефонне замовлення піци англійською.


Також пропонуємо вам переглянути нещодавну кампанію від Arriba! для українського виробника пазлів DoDo Toys.

Теги: креативнавчанняпандемія

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025
Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?
М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.