Долетять найкращі! Effie Awards Ukraine 2017 оголошує про старт прийому конкурсних робіт

Вже зараз Всеукраїнська рекламна коаліція розпочинає формування журі конкурсу Effie Awards. До складу суддів Effie Awards Ukraine завжди входять провідні фахівці рекламно-комунікаційного ринку: маркетинг-спеціалісти, що працюють в компаніях-рекламодавцях, топ-менеджери комунікаційних агентств, медіа експерти, дослідники, консультанти. 

Цього року премія ввела ряд оновлень. Список категорій конкурсу як продуктових, так і спеціалізованих, був розширений, а отже, можливостей отримати нагороду – ще більше. Окрім цього, Effie Awards Ukraine пропонує учасникам опцію попереднього замовлення звіту Effie Jury Insight для конкретних заявок. У звіті збираються як загального плану рекомендації щодо заповнення заявок, правил оцінки робіт, так і думки членів журі, безпосередньо, які оцінювали заявлений кейс. 

Щодо дедлайнів Effie Awards 2017, цьогоріч, згідно з міжнародними нормами Effie Worldwide, конкурс має чотири терміни прийому конкурсних заявок, і з кожним дедлайном ціни підвищуються:    

1 жовтня 2017 – EARLY BIRDS DEADLINE

15 жовтня 2017 – I DEADLINE

31 жовтня 2017 – II DEADLINE

7 листопада 2017​ – LAST MINUTE DEADLINE

 Черговий рік поспіль генеральним партнером Effie Awards виступає найбільший мобільний оператор України – Київстар, який вже 20 років надає якісні телекомунікаційні послуги для українців.  

Такоже не вперше TWIGA Ukraine допомагає оргкомітету в розробці рекламної кампанії для Effie Awards Ukraine, цьогорічне ключове повідомлення цієї кампанії: “Долетять найкращі!”. 

Про всі зміни та оновлення подачі заявок учасники можуть дізнатися на сайті премії – effie.org.ua. У разі запитань, звертайтеся до оргкомітету: +380 44 490-90-30,  Катерина Грабовська, [email protected] та Юлія Смійчик, [email protected].

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...