Міжнародний конкурс у сфері реклами та маркетингу Epica Awards 2019 оголосив список номінантів. До шорт-листа потрапило п’ять українських агенцій та сім їхніх проектів.

Так, до переліку увійшли три проекти, розроблені креативним агентством banda. Перший — «Instoptica. Перший тест для перевірки зору в історії Instagram» для Luxoptica — змагається в категорії «Здоров’я і краса». Другий — «Bad Boys» (3 частини) для Bad Boy  — претендує на першість в категорії «Роздрібні послуги». Третій — «Loyalty made from people» для goodwine уномінації «Фірмовий стиль».

Команда BBDO Ukraine потрапила до шорт-листа з проектом «MAKE BEER STAND OUT AGAIN», який вона розробила для виробника пива «Оболонь». Креатори мають шанси перемогти у категорії «Дизайн упаковки». У цій же номінації перебуває і проект «Birdman», який підготувало TS/D Agency для VidaBirdman.

У шорт-листі також можна побачити Havas Ukraine з проектом «Strong Is Beautiful», створеним для Artevilla Wellness Centre. Агенція представлена у категорії «Здоров’я і краса».

Як зазначають в оргкомітеті Epica Awards, цього року на конкурс було подано 3410 заявок з 61 країни світу.

Церемонія нагородження відбудеться у Королівському інституті тропіків в Амстердамі 21 листопада 2019 року.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.