Міжнародний конкурс у сфері реклами та маркетингу Epica Awards 2019 оголосив список номінантів. До шорт-листа потрапило п’ять українських агенцій та сім їхніх проектів.

Так, до переліку увійшли три проекти, розроблені креативним агентством banda. Перший — «Instoptica. Перший тест для перевірки зору в історії Instagram» для Luxoptica — змагається в категорії «Здоров’я і краса». Другий — «Bad Boys» (3 частини) для Bad Boy  — претендує на першість в категорії «Роздрібні послуги». Третій — «Loyalty made from people» для goodwine уномінації «Фірмовий стиль».

Команда BBDO Ukraine потрапила до шорт-листа з проектом «MAKE BEER STAND OUT AGAIN», який вона розробила для виробника пива «Оболонь». Креатори мають шанси перемогти у категорії «Дизайн упаковки». У цій же номінації перебуває і проект «Birdman», який підготувало TS/D Agency для VidaBirdman.

У шорт-листі також можна побачити Havas Ukraine з проектом «Strong Is Beautiful», створеним для Artevilla Wellness Centre. Агенція представлена у категорії «Здоров’я і краса».

Як зазначають в оргкомітеті Epica Awards, цього року на конкурс було подано 3410 заявок з 61 країни світу.

Церемонія нагородження відбудеться у Королівському інституті тропіків в Амстердамі 21 листопада 2019 року.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.