Сьогодні, 1 вересня, на посаду директора із маркетингу медіасервісу MEGOGO приєдналася Валерія Толочина. Раніше одразу дві посади директора із маркетингу та стратегії обіймав Іван Шестаков, який наразі працює над стратегічним розвитком компанії.
Валерія має більш як 18-річний досвід у сфері реклами, маркетингу, PR, CRM, SMM та CSR. Кар’єру розпочала в банківській сфері. У 2006 році перейшла до однієї із найбільших мереж побутової техніки та електроніки, де працювала на позиції керівника відділу PR, а згодом — директорки з реклами та PR. Із 2010 року очолювала маркетинг INTERTOP в Україні та Казахстані, працюючи з брендами Armani Exchange, Clarks, Ecco, Emporio Armani, Geox, Intertop, Lee&Wrangler, Marc O’Polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face та Vans, а також digital-маркетинг онлайн-магазину intertop.ua та private label Braska.
«Рада стати частиною команди, яка створює дійсно інноваційний продукт! MEGOGO — це приклад компанії, яка, не дивлячись ні на що, робить речі вражаючими. В найближчих планах розказати та показати ще більшій кількості людей, яким має бути споживання контенту. Сподіваюсь, що мій попередній досвід стане в нагоді та відкриє нові можливості для побудови оновленої та результативної маркетингової стратегії MEGOGO», — коментує Валерія Толочина, директорка з маркетингу MEGOGO.
«Ми досить довго шукали професіонала та сильного фахівця, який зможе ефективно працювати із напрямком маркетингу в MEGOGO. У нас широкий продукт, який має і ТБ, і кіно, і аудіо. Тому перед новою колегою дуже цікавий виклик. Бажаю Валерії успіху та вражаючих результатів», — додає Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO.
Відділ маркетингу MEGOGO займатиметься брендингом компанії, партнерськими проєктами, перформанс-маркетингом та співпрацею із вендорами.
Раніше компанія повідомила про відкриття власного аудіомайданчику для подкастерів, а також власне виробництво аудіокнижок.