ЮНІСЕФ, Visa та Multiplex розпочинають кампанію #ДивисьКіноТвориДобро. За кожну покупку квитків у мережі кінотеатрів, здійснену карткою або іншим платіжним продуктом Visa з 29 серпня до 30 вересня 2018 на сайті Multiplex або у касах, компанія Visa перерахує 10 грн на підтримку програми ЮНІСЕФ «Інклюзивна та якісна освіта».

Мета кампанії – привернути увагу до важливості інклюзивної освіти в Україні, яка дозволяє забезпечити дітям з інвалідністю право жити і виховуватися в сім’ї та відвідувати найближчий навчальний заклад разом з однолітками.

Програма ЮНІСЕФ «Інклюзивна та якісна освіта» складається із 3 компонентів:

  • обладнання інклюзивного середовища в 25 дитячих садках на cході України;
  • навчання вихователів та адміністрації дитячих садків для створення і роботи якісного інклюзивного середовища;
  • навчання та інформування батьків дітей з інвалідністю та без, що відвідують обрані дитячі садки.

Благодійна кампанія розпочалась 29 серпня у Києві спеціальним допрем’єрним показом українського сімейного фантастичного фільму «Бобот та енергія Всесвіту». На події діти могли поспілкуватись із відомою телеведучою Уляною Пчолкіною. Також на підтримку кампанії виступили телеведуча Надія Матвеєва, шоумен Олександр Скічко та хореограф Олена Шоптенко – всі вони записали відео із закликом допомогти дітям з інвалідністю отримувати гідну освіту.

«Для компанії Visa інклюзивність – це одна з найважливіших цінностей, особливо коли мова йде про рівний доступ до освіти та можливостей для розвитку загалом. Саме тому ми продовжуємо спільний проект з ЮНІСЕФ на підтримку інклюзії у дитячих садках України, розпочатий минулого року. Ми хочемо надати дітям підтримку, потрібну для того, щоб навчатися та мати успіх у майбутньому, і прагнемо за допомогою благодійної кампанії #ДивисьКіноТвориДобро розказати про значення інклюзивної освіти для суспільства», – сказав Дмитро Крепак, в.о. голови регіону СНД і Південно-Східної Європи компанії Visa.

У рамках акції #ІнноваційнаБлагодійність, яка проводилась у 2017 – 2018 роках, компанія Visa вже зробила благодійний внесок на підтримку Програми ЮНІСЕФ «Інклюзивна та якісна освіта» в розмірі 60 тис. доларів. Завдяки цій підтримці ЮНІСЕФ разом з місцевою владою визначили 25 дитячих садків, де буде впроваджуватися проект: 12 – у Бахмутівському, Костянтинівському районах та Іллінівці Донецької області та 13 – у Білокурахівському, Лисичанському та Сєверодонецькому районах Луганської області. У цих закладах буде проведено тренінги для вихователів та батьків з інклюзивної освіти та розвитку соціальних та емоційних компетенцій у дітей, а також створені інклюзивні навчальні простори.

«Для нашої компанії завжди важливою складовою залишалася соціальна ініціатива. Ми неодноразово підтримували соціальні проекти. Тому були раді пропозиціям партнерів. Сподіваємося, що, за допомогою мережі Multiplex, Visa та ЮНІСЕФ реалізують проект, і таким чином тисячі дітей матимуть шанс соціалізуватися в школах та дитячих садках», – прокоментував Віталій Писаренко, комерційний директор мережі Multiplex.

Подробиці та умови акції доступні на сайтах visa.com.ua, www.unicef.org.ua та multiplex.ua.  Правила акції доступні для ознайомлення тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.