• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

#ДивисьКіноТвориДобро: Visa і Multiplex запускають кампанію на підтримку Програми ЮНІСЕФ «Інклюзивна та якісна освіта»

31 Серпня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
#ДивисьКіноТвориДобро: Visa і Multiplex запускають кампанію на підтримку Програми ЮНІСЕФ «Інклюзивна та якісна освіта»
Share on FacebookShare on Twitter

ЮНІСЕФ, Visa та Multiplex розпочинають кампанію #ДивисьКіноТвориДобро. За кожну покупку квитків у мережі кінотеатрів, здійснену карткою або іншим платіжним продуктом Visa з 29 серпня до 30 вересня 2018 на сайті Multiplex або у касах, компанія Visa перерахує 10 грн на підтримку програми ЮНІСЕФ «Інклюзивна та якісна освіта».

Мета кампанії – привернути увагу до важливості інклюзивної освіти в Україні, яка дозволяє забезпечити дітям з інвалідністю право жити і виховуватися в сім’ї та відвідувати найближчий навчальний заклад разом з однолітками.

Програма ЮНІСЕФ «Інклюзивна та якісна освіта» складається із 3 компонентів:

  • обладнання інклюзивного середовища в 25 дитячих садках на cході України;
  • навчання вихователів та адміністрації дитячих садків для створення і роботи якісного інклюзивного середовища;
  • навчання та інформування батьків дітей з інвалідністю та без, що відвідують обрані дитячі садки.

Благодійна кампанія розпочалась 29 серпня у Києві спеціальним допрем’єрним показом українського сімейного фантастичного фільму «Бобот та енергія Всесвіту». На події діти могли поспілкуватись із відомою телеведучою Уляною Пчолкіною. Також на підтримку кампанії виступили телеведуча Надія Матвеєва, шоумен Олександр Скічко та хореограф Олена Шоптенко – всі вони записали відео із закликом допомогти дітям з інвалідністю отримувати гідну освіту.

«Для компанії Visa інклюзивність – це одна з найважливіших цінностей, особливо коли мова йде про рівний доступ до освіти та можливостей для розвитку загалом. Саме тому ми продовжуємо спільний проект з ЮНІСЕФ на підтримку інклюзії у дитячих садках України, розпочатий минулого року. Ми хочемо надати дітям підтримку, потрібну для того, щоб навчатися та мати успіх у майбутньому, і прагнемо за допомогою благодійної кампанії #ДивисьКіноТвориДобро розказати про значення інклюзивної освіти для суспільства», – сказав Дмитро Крепак, в.о. голови регіону СНД і Південно-Східної Європи компанії Visa.

У рамках акції #ІнноваційнаБлагодійність, яка проводилась у 2017 – 2018 роках, компанія Visa вже зробила благодійний внесок на підтримку Програми ЮНІСЕФ «Інклюзивна та якісна освіта» в розмірі 60 тис. доларів. Завдяки цій підтримці ЮНІСЕФ разом з місцевою владою визначили 25 дитячих садків, де буде впроваджуватися проект: 12 – у Бахмутівському, Костянтинівському районах та Іллінівці Донецької області та 13 – у Білокурахівському, Лисичанському та Сєверодонецькому районах Луганської області. У цих закладах буде проведено тренінги для вихователів та батьків з інклюзивної освіти та розвитку соціальних та емоційних компетенцій у дітей, а також створені інклюзивні навчальні простори.

«Для нашої компанії завжди важливою складовою залишалася соціальна ініціатива. Ми неодноразово підтримували соціальні проекти. Тому були раді пропозиціям партнерів. Сподіваємося, що, за допомогою мережі Multiplex, Visa та ЮНІСЕФ реалізують проект, і таким чином тисячі дітей матимуть шанс соціалізуватися в школах та дитячих садках», – прокоментував Віталій Писаренко, комерційний директор мережі Multiplex.

Подробиці та умови акції доступні на сайтах visa.com.ua, www.unicef.org.ua та multiplex.ua.  Правила акції доступні для ознайомлення тут.

Теги: кіномаркетинг і комунікаціїновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Анонсовано вихід нового документального фільму про Дениса Монастирського «Незавершений політ»

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.