Діти сміються над раком у новій кампанії KLO

Це ж діти. Навіть хворіючи на рак, вони не втрачають віри в перемогу над страшною хворобою. А ще вони дуже хочуть залишатися дітьми, а не виглядати хворими в очах інших. Тому в Michurin відмовились від сумних мотивів і відтворили дитячий погляд на боротьбу. Стаканчики «Рак, гудбай!» є частиною великої благочинної акції від мережі АЗС KLO та благодійного фонду «Таблеточки».

Суть акції – KLO віддає до фонду «Таблеточки» 25 копійок з кожного гарячого напою, другого за популярність товару АЗК. Щомісяця KLO відраховує до фонду близько 50 000 гривень. З 20 травня до вересня діти вже отримали 294 010 гривень. Це закриває потребу в ліках для онкогематологічного дитячого відділення Київського онкологічного диспансеру, де лікується 40 дітей.

Взяти участь може кожен, достатньо придбати будь-який гарячий напій. Акція триватиме до 31 грудня.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.