Дэвид Дрога станет спикером на Cannes Lions 2016.

Дэвид Дрога является основателем и креативным председателем рекламной компании Droga5. Основанная в 2006 году, Droga5 девять раз была названа лучшим агентством года и получила Каннского Льва как лучшее независимое агентство 2015 года.

До основания Droga5, Дэвид был первым в мире главным креативным директором Publicis Network. Он был также исполнительным креативным директором Saatchi & Saatchi Лондон и региональным креативным директором Saatchi & Saatchi Азия. Некогда он так же был партнером и исполнительным креативным директором OMON в Сиднее.

На сегодняшний день он является обладателем едва ли не наибольшего количество львов, привезённых с фестиваля Cannes Lions. Так же он – самый молодой по возрасту, когда-либо введеный в Hall of Fame арт-директоров в Нью-Йорке. Дрога является лауреатом азиатских медиа и маркетинга в Hall of Fame, он удостоен чести быть American Advertising Federation Hall of Achievement и the AdNews Hall of Fame.

Послушать легендарного рекламиста смогут гости Cannes Lions 23 июня в 12.00 по местному времени.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Біг, плавання та секс у новій рекламній кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer. Один з найбільших ...

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Замість іграшки в наборах Happy Meal Senior містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч для своїх дідусів та бабусь.

Цього літа, заправляючись на WOG, можна стати власником нового будинку на колесах

Закриті кордони — не проблема для справжніх мандрівників. Навпаки, це чудова можливість пізнати краще рідну країну, адже вона багата цікавими ...

Намбер ван по домашнім гаджетам: banda запустила нову літню кампанію Comfy

Всі вже знають, що в Comfy не просто техніка, а справжні домашні гаджети. Але лишалось одне питання: чому все ж ...

Бренд Starburst створив вертикальне відео з силою тяжіння під кутом 90 градусів

Бренд, відомий своїми цукерками-кубиками, вирішив створити довгі цукерки Starburst Swirlers, відзначивши це кумедним роликом у вертикальному форматі.