Дэвид Дрога станет спикером на Cannes Lions 2016.

Дэвид Дрога является основателем и креативным председателем рекламной компании Droga5. Основанная в 2006 году, Droga5 девять раз была названа лучшим агентством года и получила Каннского Льва как лучшее независимое агентство 2015 года.

До основания Droga5, Дэвид был первым в мире главным креативным директором Publicis Network. Он был также исполнительным креативным директором Saatchi & Saatchi Лондон и региональным креативным директором Saatchi & Saatchi Азия. Некогда он так же был партнером и исполнительным креативным директором OMON в Сиднее.

На сегодняшний день он является обладателем едва ли не наибольшего количество львов, привезённых с фестиваля Cannes Lions. Так же он – самый молодой по возрасту, когда-либо введеный в Hall of Fame арт-директоров в Нью-Йорке. Дрога является лауреатом азиатских медиа и маркетинга в Hall of Fame, он удостоен чести быть American Advertising Federation Hall of Achievement и the AdNews Hall of Fame.

Послушать легендарного рекламиста смогут гости Cannes Lions 23 июня в 12.00 по местному времени.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...