Dentsu Aegis Network Ukraine анонсує програму Future Lab 2020

11 спікерів у трьох тематичних блоках Service, Trust, Technology — комунікаційна група Dentsu Aegis Network Ukraine оголошує програму онлайн-конференції Future Lab 2020, яка відбудеться 10 вересня.

Ведуча конференції — Оксана Стехіна, Chief Business Development Officer Dentsu Aegis Network Ukraine.

Спікерами блоку Service стануть:

  • Марія Олійник, маркетинг-директорка GoodWine
  • Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо»
  • Сергій Костя, керівник департаменту маркетингу країн Східної Європи Bolt.

Про довіру споживача говоритимуть:

  • Тома Кізірія, Strategy & Innovation Leader Carat Ukraine
  • Ярослав Лєрман, Creative Lead Isobar Ukraine
  • Олена Плахова, директорка з корпоративних комунікацій «Нова Пошта»
  • Юлія Карпушина, CEO Amplifi Ukraine
  • Володимир Дантес, співак, телеведучий, інфлюенсер

У блоці Technology виступатимуть:

  • Michel Mayor (Мішель Мейор), Chief Marketing Technology Officer Dentsu Aegis Network
  • Гліб Байбаєв, Product owner, Innovation, Vodafone Україна
  • Олександра Булигіна, CEO Amnet Ukraine
  • Євгенія Близнюк, CEO & Founder Corestone Group та Gradus Research
  • Ольга Тарасова, Head of RnD Carat Ukraine
  • Антон Богушев, менеджер із розвитку бізнесу WePlay! Esports

Традиційно підсумки Future Lab підводитиме Павло Таяновський, Chief of Transformations Carat Ukraine.

Dentsu Aegis Network Ukraine анонсує програму Future Lab 2020
Dentsu Aegis Network Ukraine анонсує програму Future Lab 2020

За змінами і оновленнями у програмі можна стежити на сторінці Future Lab.

Нагадаємо, тема Future Lab 2020 — Never Before. Service. Trust. Technology — про те, як управляти невідомістю і реагувати на виклики нової нормальності.


Читайте також: 4-6 вересня в Рівному відбудеться House of Europe Festival — Фестиваль креативності, інновацій та підприємництва. Редакція creativity.ua поспілкувалась з організаторками House of Europe Festival про концепцію «онлайн + офлайн», спікерів та місію цієї події. А також про те, чого не вистачає для розвитку української креативної спільноти в регіонах.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

WARC підраховує, як часто креативна робота є водночас ефективною

Спираючись на дані свого рейтингу, платформа WARC вирішила з’ясувати, чи існує кореляція між ефективністю та відзначеною нагородами креативністю.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.