День М — один день в году ценою в жизнь

 Благотворительный фонд «Квитна» инициировал проект «День М», социальную рекламу для которого разработала креативная группа совместно с Биржей социальной рекламы. Серия принтов напоминает о профилактике рака молочной железы, о необходимости отложить свои ежедневные дела и найти время для действительно важного.

В календаре женщин отмечено много важных дат, как дни рождения близких, ключевые праздники и события. Всеукраинский проект «День М» мотивирует женщин внести в свой календарь еще одну дату и сделать посещение маммолога систематичным.

За своими ежедневными хлопотами женщины часто отодвигают свое здоровье на второстепенный план. Никто еще не умер от сломанного ногтя, пропущенного спортзала или отложенного дедлайна. Можно перенести любое дело, встречу и даже работу. Но собственное здоровье не перенесешь. Поэтому визит к маммологу нельзя игнорировать.

Команда проекта:

Уриэль Штерн, инициатор, учредитель БФ “Квитна”

Анна Костылева — креативный директор

Неля Тонышева — копирайтер

Наталья Громова — главный арт-директор

Олег Никитчук — арт-директор

Powerplant agency, Full Frame studio

 

 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...