Дані радіослухання в Україні: друга хвиля дослідження 2018

Лідерами в радіоефірі  є: «Хіт  FM», «Радіо П`ятница», «Люкс FM».

Про це свідчать дані другої хвилі дослідження, яке проводить на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання  «Радіокомітет» дослідницька компанія Кantar TNS  в Україні.

Опитування проводилось  у період з 16 квітня по 08 липня 2018 року. Участь у ньому взяли мешканці України з міст із населенням 50 тис+,  віком від 12 до 65 років. Вибірка склала 10 219 респондентів.

Нова хвиля досліджень свідчить про стабільність радіослухання. Українці майже не змінюють своїх звичок радіослухання, активно слухаючи радіо.

Так, у загальнонаціональному рейтингу першість за рейтингом та охопленням залишилась незмінною у порівнянні з попередньою першою хвилею дослідження 2018 року: «Хіт  FM», «Радіо Пятница», «Люкс FM» – саме ці радіостанції  займають найвищі позиції.

За показником рейтингу AQH% лідируючими  радіостанціями в цій хвилі є : «Хіт  FM», «Радіо Пʼятниця» , «Люкс FM» та «Шансон».

Бачимо відмінність за місцем в Топ-10 радіостанцій в порівнянні з попередньою хвилею дослідження 2018, мають лише радіостанції всередині своїх холдингів «Русское Радио Украина» та «Радио Roks» (холдинг ТАВР) помінялись місцями, а також помінялись місцями «Наше радіо» та «Ретро ФМ» (холдинг УМХ).

Середньотижневе охоплення радіо становить 80%.За цим показником з ТОП-10 вибуло «Авторадіо», а зʼявилося – «Мелодія ФМ».

За даними  дослідження , портрет  радіослухача виглядає так:

  • скоріше чоловік : 54%;
  • активний користувач Інтернет: 84% користуються щодня;
  • мають авто в cім’Ї: 59%;
  • одружені: 61%;
  • мають вищу освіту: 53%;
  • мають дохід вищий середнього або високий, і цей показник значно зріс у порівнянні з аналогічною хвилею 2017: 54%, раніше він становив 43%

Оксана Шавель, маркетинг директор ТАВР – Медіа зазначила: «Позиції радіостанцій ТАВР – Медіа залишаються стабільно високими, що доводить  зацікавленість аудиторії в продукті, який пропонують наші станції. Важливо відмітити, що до першої десятки радіостанцій у цьому дослідженні увійшла «Мелодія ФМ», отже нове позиціонування та певні зміни в звучанні працюють на збільшення аудиторії».

«В черговий раз дослідження показало, що радіо залишається ефективним каналом комунікації, це доводять і стабільне охоплення і середньодобовий час прослуховування радіо: 4 год. 26 хвилин, причому на роботі радіо в середньому за добу слухають 6 годин 35 хвилин. Тому рекламодавцям потрібно звертати увагу на це, адже на роботі люди не можуть дозволити собі дивитись телевізор, наприклад, чи читати газети і журнали, а люди, які працюють, це – активне платоспроможне населення, яке цікавить більшість рекламодавців», – прокоментував Микола Мамайко, аналітик- маркетолог Бізнес Радіо Груп.

Зображення у заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...