Мільйон годин активностей. Кожна хвилина на рахунку. Новий спортивний челендж adidas

Челендж adidas під назвою #HOMETEAMHERO — це віртуальний спортивний проєкт, який об’єднає людей в усьому світі. Він дозволить зробити внесок у загальну добру справу боротьби з коронавірусом за допомогою регулярних тренувань.

В усьому світі челендж adidas пройде в період з 29 травня по 7 червня. За кожну годину активності, зафіксованої в спортивних програмах, які приєдналися до цієї ініціативи бренду adidas, компанія пожертвує 1$ до Фонду солідарності і реагування на COVID-19, створений Всесвітньою Організацією Охорони Здоров’я (ВООЗ).

Реалізація проєкту, покликаного об’єднати міжнародну спільноту людей, які захоплюються спортом, стала можливою завдяки співпраці adidas з додатками з функцією відстеження тренувальної активності, таких як Garmin, Zwift, Polar, Suunto і JoyRun. У додатках adidas та партнерів буде представлено різноманіття тренувань, які в тому числі проведуть відомі спортсмени: Давид Альба, захисник футбольного клубу «Баварія», бігунка Сабріна Стенлі і Джордж Норт, зірка збірної Уельсу з регбі.

Міжнародний спортивний діджитал-проєкт — результат спільних зусиль великої кількості людей. Тепер всі бажаючі можуть взяти участь в челенджі і таким чином допомогти досягти головної мети — одного мільйона годин тренувань. Кожна хвилина активності має значення, незалежно від того, яким видом спорту ви займаєтеся, якої дисципліни дотримуєтеся, який у вас рівень підготовки і на якій стадії ізоляції ви перебуваєте.

Челендж adidas під назвою #HOMETEAMHERO

Мільйон годин активностей. Кожна хвилина на рахунку.

Приєднуйтесь до челенжду #HOMETEAMHERO:

1. Завантажте додаток adidas Running або adidas Training, зареєструйтесь або увійдіть через існуючий обліковий запис.

2. Ви також можете синхронізувати свій акаунт фітнес-додатків Garmin/Polar/Suunto/Zwift з акаунтом в додатку adidas Running.

3. Зареєструйтесь в челенджі #HOMETEAMHERO, починаючи з 18 травня.

4. Публікуйте ваші спортивні результати в рамках глобального челенджу в період з 29 травня по 7 червня і adidas пожертвує 1$ за кожну годину активності кожного з учасників.

5. Слідкуйте за тренуваннями в різних видах спорту: біг, фітнес в додатку adidas Training, ходьба, велогонки, силові тренування, аеробіка, бігова доріжка, орбітрек, хайкінг, гірський велосипед, йога, катання на роликових ковзанах, скандинавська ходьба, катання на візках, трейлраннінг, хендбайк, спінінг, віртуальний біг, віртуальний велоспорт, скейтбординг, футбол, баскетбол, танці, теніс, регбі та бокс.

Челендж adidas під назвою HOMETEAMHERO

В тему:

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...