Мільйон годин активностей. Кожна хвилина на рахунку. Новий спортивний челендж adidas

Челендж adidas під назвою #HOMETEAMHERO — це віртуальний спортивний проєкт, який об’єднає людей в усьому світі. Він дозволить зробити внесок у загальну добру справу боротьби з коронавірусом за допомогою регулярних тренувань.

В усьому світі челендж adidas пройде в період з 29 травня по 7 червня. За кожну годину активності, зафіксованої в спортивних програмах, які приєдналися до цієї ініціативи бренду adidas, компанія пожертвує 1$ до Фонду солідарності і реагування на COVID-19, створений Всесвітньою Організацією Охорони Здоров’я (ВООЗ).

Реалізація проєкту, покликаного об’єднати міжнародну спільноту людей, які захоплюються спортом, стала можливою завдяки співпраці adidas з додатками з функцією відстеження тренувальної активності, таких як Garmin, Zwift, Polar, Suunto і JoyRun. У додатках adidas та партнерів буде представлено різноманіття тренувань, які в тому числі проведуть відомі спортсмени: Давид Альба, захисник футбольного клубу «Баварія», бігунка Сабріна Стенлі і Джордж Норт, зірка збірної Уельсу з регбі.

Міжнародний спортивний діджитал-проєкт — результат спільних зусиль великої кількості людей. Тепер всі бажаючі можуть взяти участь в челенджі і таким чином допомогти досягти головної мети — одного мільйона годин тренувань. Кожна хвилина активності має значення, незалежно від того, яким видом спорту ви займаєтеся, якої дисципліни дотримуєтеся, який у вас рівень підготовки і на якій стадії ізоляції ви перебуваєте.

Челендж adidas під назвою #HOMETEAMHERO

Мільйон годин активностей. Кожна хвилина на рахунку.

Приєднуйтесь до челенжду #HOMETEAMHERO:

1. Завантажте додаток adidas Running або adidas Training, зареєструйтесь або увійдіть через існуючий обліковий запис.

2. Ви також можете синхронізувати свій акаунт фітнес-додатків Garmin/Polar/Suunto/Zwift з акаунтом в додатку adidas Running.

3. Зареєструйтесь в челенджі #HOMETEAMHERO, починаючи з 18 травня.

4. Публікуйте ваші спортивні результати в рамках глобального челенджу в період з 29 травня по 7 червня і adidas пожертвує 1$ за кожну годину активності кожного з учасників.

5. Слідкуйте за тренуваннями в різних видах спорту: біг, фітнес в додатку adidas Training, ходьба, велогонки, силові тренування, аеробіка, бігова доріжка, орбітрек, хайкінг, гірський велосипед, йога, катання на роликових ковзанах, скандинавська ходьба, катання на візках, трейлраннінг, хендбайк, спінінг, віртуальний біг, віртуальний велоспорт, скейтбординг, футбол, баскетбол, танці, теніс, регбі та бокс.

Челендж adidas під назвою HOMETEAMHERO

В тему:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...