Мільйон годин активностей. Кожна хвилина на рахунку. Новий спортивний челендж adidas

Челендж adidas під назвою #HOMETEAMHERO — це віртуальний спортивний проєкт, який об’єднає людей в усьому світі. Він дозволить зробити внесок у загальну добру справу боротьби з коронавірусом за допомогою регулярних тренувань.

В усьому світі челендж adidas пройде в період з 29 травня по 7 червня. За кожну годину активності, зафіксованої в спортивних програмах, які приєдналися до цієї ініціативи бренду adidas, компанія пожертвує 1$ до Фонду солідарності і реагування на COVID-19, створений Всесвітньою Організацією Охорони Здоров’я (ВООЗ).

Реалізація проєкту, покликаного об’єднати міжнародну спільноту людей, які захоплюються спортом, стала можливою завдяки співпраці adidas з додатками з функцією відстеження тренувальної активності, таких як Garmin, Zwift, Polar, Suunto і JoyRun. У додатках adidas та партнерів буде представлено різноманіття тренувань, які в тому числі проведуть відомі спортсмени: Давид Альба, захисник футбольного клубу «Баварія», бігунка Сабріна Стенлі і Джордж Норт, зірка збірної Уельсу з регбі.

Міжнародний спортивний діджитал-проєкт — результат спільних зусиль великої кількості людей. Тепер всі бажаючі можуть взяти участь в челенджі і таким чином допомогти досягти головної мети — одного мільйона годин тренувань. Кожна хвилина активності має значення, незалежно від того, яким видом спорту ви займаєтеся, якої дисципліни дотримуєтеся, який у вас рівень підготовки і на якій стадії ізоляції ви перебуваєте.

Челендж adidas під назвою #HOMETEAMHERO

Мільйон годин активностей. Кожна хвилина на рахунку.

Приєднуйтесь до челенжду #HOMETEAMHERO:

1. Завантажте додаток adidas Running або adidas Training, зареєструйтесь або увійдіть через існуючий обліковий запис.

2. Ви також можете синхронізувати свій акаунт фітнес-додатків Garmin/Polar/Suunto/Zwift з акаунтом в додатку adidas Running.

3. Зареєструйтесь в челенджі #HOMETEAMHERO, починаючи з 18 травня.

4. Публікуйте ваші спортивні результати в рамках глобального челенджу в період з 29 травня по 7 червня і adidas пожертвує 1$ за кожну годину активності кожного з учасників.

5. Слідкуйте за тренуваннями в різних видах спорту: біг, фітнес в додатку adidas Training, ходьба, велогонки, силові тренування, аеробіка, бігова доріжка, орбітрек, хайкінг, гірський велосипед, йога, катання на роликових ковзанах, скандинавська ходьба, катання на візках, трейлраннінг, хендбайк, спінінг, віртуальний біг, віртуальний велоспорт, скейтбординг, футбол, баскетбол, танці, теніс, регбі та бокс.

Челендж adidas під назвою HOMETEAMHERO

В тему:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Norton commander, касетні програвачі та політехніка: ребрендинг музею КПІ вiд Y agency

В рамках карантинного затишшя Y agency вирішило протестувати нову для агентства послугу — smart branding. «Що ми можемо зробити для ...

ALWAYS

Always запускає кампанію #ОднаДляОдної і надасть безкоштовні засоби гігієни на підтримку українських школярок

Кожна п’ята дівчинка в Україні пропускає школу під час критичних днів через брак засобів жіночої гігієни*. Щоб привернути увагу до ...

Lions Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

В Україні запустили екологічне ранкове шоу, яке дбає про психічне здоров’я слухачів

В Україні запустили екологічне ранкове шоу. Від медитацій у прямому ефірі до психологічної освіти — такий формат вигадали Радіо Аристократи. Мета ...

Підсумки третього дня Lions Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

Співзасновника та гендиректора консалтингової фірми TwentyFirstCenturyBrand було запрошено підбити підсумки третього дня Lions Live.

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.