• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

22 Вересня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402
Share on FacebookShare on Twitter

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну серію Clean Classics, що включає класичні моделі кросівок, створені з перероблених матеріалів. Головне місце в колекції займає Primegreen — серія високотехнологічних матеріалів, які на 50% складаються з перероблених волокон.

Колекція Clean Classics і використані матеріали Primegreen кидають виклик усталеним традиціям у виробництві речей. Завдяки впровадженню нової техніки викрійки матеріалів колекція Clean Classics не тільки мінімізує зайві відходи, а й відрізняється винятковими деталями та ефектними вставками:

  • Лаконічний білий верх нових кросівок виконаний з переробленого поліестеру (70% перероблених матеріалів) і доповнений яскравими акцентами у вигляді різнокольорових шнурків з переробленого паперу і написів.
  • Підошва виготовлена з відновлюваної і регенерованої гуми, екологічного поєднання 90% натурального каучуку і 10% переробленого каучуку, створюючи ефект бріколаж з кольорових вставок, що розташувалися по всій поверхні.
  • Устілки виготовлені з натуральної пробки, поновлюваного матеріалу, придатного для вторинної переробки.
  • Матеріал BLOOM Foam виготовляється з використанням технології збору водоростей, що підтримує чистоту озер і води.

В результаті був створений екологічний силует, в якому використання первинних матеріалів скорочено до мінімуму. Це дозволяє при виробництві знизити вплив на навколишнє середовище. У колекцію Clean Classics увійшли такі знакові силуети як Superstar, Stan Smith, SC Premiere і Superstar Bold, які були оновлені в 2020 році.

У дизайні і стилістичному почерку колекції підкреслюється ідея, що ці кросівки, як самостійна одиниця, не врятують нашу планету. Clean Classics в точності уособлює бажання бренду удосконалювати свої інновації в галузі сталого розвитку. Всі моделі з нової колекції прикрашені фірмовим логотипом Clean Classics, що відсилає до ініціативи бренду.

Adidas Originals представляє Clean Classics – серію перевиданих знакових силуетів з метою зменшення пластикових відходів Adidas Originals представляє Clean Classics – серію перевиданих знакових силуетів з метою зменшення пластикових відходів

В упаковці Clean Classics використовуються залишки матеріалів від коробок, які не були використані через різні дефекти. Кожна коробка відрізняється ексклюзивним принтом, сформованим завдяки комбінації різних елементів.

Колекція доступна у всіх магазинах adidas Originals.

Сторінка adidas в соціальних мережах.


Під час карантину adidas запустив челендж під назвою #HOMETEAMHERO — це віртуальний спортивний проєкт, який об’єднає людей в усьому світі. Він дозволить зробити внесок у загальну добру справу боротьби з коронавірусом за допомогою регулярних тренувань.

Теги: екологіямодасоціальна відповідальністьтренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

Підрозділи ТрО давно виконують бойові завдання на рівні з іншими частинами, але нових бійців змушені залучати власними силами. У цій ситуації два колишні рекламники, які служать у 135 окремому батальйоні...

Читати даліDetails

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.