• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Чим кінопіарник відрізняється від продюсера?

8 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Чим кінопіарник відрізняється від продюсера?
Share on FacebookShare on Twitter

Кіно — не лише творчість, але й послідовний план дій. Розробка сценарію, підготовка до зйомок, підбір акторів, монтаж… Десь серед десятка пунктів має бути етап промоції, проте часто на нього залишається досить мало бюджету і часу. Хто має планувати і контролювати промокампанію, як побудувати її ефективно та що для цього необхідно — діляться лектори нового курсу «Як промотувати кіно» від Terrarium. 

В українському контексті більшість «рухів» у напрямку промоції роблять за декілька тижнів до прем’єрного показу. Добре це чи погано — проаналізувати цікаво. Особливо якщо слово беруть професіонали, які займаються цим професійно та мають чималий досвід. 

Зрозуміти з якого етапу варто починати шлях фільму до глядача і чи потрібна для цього команда професіоналів чи достатньо буде досвіченого піарника допоможуть Тетяна Мала, Максим Бєлов та Алекс Малишенко.

Тетяна Мала — комунікаційниця фільмів «Погані дороги», «Земля блакитна, ніби апельсин», «Атлантида», у минулому PR-директорка кінокомпанії «Артхаус Траффік». 

За вісім років роботи Тетяна працювала PR-менеджеркою Docudays UA, супроводжувала кінотеатральний прокат «Живої ватри» Остапа Костюка; три роки очолювала комунікаційний відділ кінокомпанії Arthouse Traffic — дистриб’ютора таких стрічок, як «Донбас» Сергія Лозниці, «Додому» Нарімана Алієва, «Мої думки тихі» Антоніо Лукіча, «Антлантида» Валентина Васяновича та багатьох інших, організатора Чілдрен Кінофесту та Київського тижня критики.  

Чим кінопіарник відрізняється від продюсера?

Про розподіл обов’язків та різницю між продюсером та кінопіарником:

«Промотування фільму це комплексне завдання, яке часто відкладають на останній допрем’єрний період перед стартом прокату і в результаті не розуміють, що пішло не так, коли глядач не доходить у кіно. 

Продюсер та кінопіарник — абсолютно різні спеціалісти, які працюють у зв’язці, але кожен відповідає за свої задачі. Продюсер — за пошук фінансування, формування команди, контракти з дистриб’юторами та сейлзами тощо. 

Спеціаліст з комунікацій — за репутацію та комунікацію фільму та команди з потенційною аудиторією: від глядачів у кінотеатральних залах до міжнародної професійної спільноти. 

Але дуже важливо, щоб вони працювали у зв’язці та на одній хвилі розуміння усіх процесів».

Другий спікер курсу — Максим Бєлов, у сфері понад 20 років.

Зараз Максим займає посаду директора по маркетингу OLL.TV, а раніше будував маркетингові комунікації у Нова Пошта, нове позиціонування Планети Кіно «Це ЩОСЬ» і першу, найбільшу кампанію в її підтримку на ринку кінотеатрів України та інші не менш гучні проєкти.

Чим кінопіарник відрізняється від продюсера?

«Продюсер відповідає за виробництво, а фахівець з комунікацій — тільки за одну з частин маркетингу. Продюсер відповідає за те, щоб придумати, організувати, зняти і просувати контент, який стане must see. А фахівець з комунікацій разом з фахівцем з маркетингу відповідають за те, щоб розробити і інтегрувати стратегію, яка «упакує» продукт і контент в формат must see. Тому добре спланована робота в команді дуже важлива».

Цілий перелік порад пропонує лектор та співавтор курсу — Алекс Малишенко. 

Алекс Малишенко — старший копірайтер агентства «СВОЇ», копірайтер «Атлантиди», DreamCast, Форуму кастинг-директорів, Kharkiv MeetDocs.

Чим кінопіарник відрізняється від продюсера?

«А) Не створюйте сторінки у різних соціальних мережах аби було. Кожна з них має свою специфіку, і тому чудовий лонгрід, який вибухнув у фейсбуці, може банально не поміститися в інстаграмі. Не кажучи вже про те, що не знайде там свою авдиторію.

Б) Не забувайте, що ви конкуруєте не з іншими фільмами чи навіть кіноподіями, а з усім контентом у стрічках людей. Це банальна порада, але я часто бачу дописи, які створюються без урахування цієї обставини.

В) Використовуйте відео. Українське кіно значно частіше промотує себе текстами та статичними зображеннями, ніж відео. Це непогано, але специфіка кіно — все ж рухомі зображення, і їх несвідомо очікує авдиторія.

Г) Закладайте гроші на рекламу в соцмережах після консультації зі спеціалістом. Рандомний кошторис за залишковим принципом приносить такі ж результати».

Про важливість розрізнення командних ролей зазначає так:

«Як на мене, розрізнення кінопіарника від продюсера має ключове значення. Спрощено, продюсер займається пошуком грошей на фільм та шукає і співпрацює з партнерами, які допоможуть йому цю картину далі просувати.

Тобто в ідеалі після того, як кіно зняте, на фестивалі його відправляє сейлз-агент, розписом у кінотеатрах займається дистриб’ютор, а промоція лягає на плечі комунікаційника(ці). Водночас продюсер має розбиратися в усіх цих процесах, щоб контролювати їх і долучатися за потреби.

Спеціаліст(ка) з комунікацій, відповідно, повністю оунерить конкретний обсяг завдань із просування фільму в команді: створення інформприводів, робота зі ЗМІ, партнерства, соціальні мережі тощо. При цьому часто відбувається співпраця з дистриб’ютором або сейлзами».

Про те, як створювати ефективні PR- та SMM-стратегії та працювати зі ЗМІ, промотуючи свій кінопроєкт; охопити максимальну кількість глядачів за допомогою таргету та виконати найскладніші КРІ від грантодавців, а також інші важливі компоненти промо, лектори пропонують дізнатися на курсі «Як промотувати кіно», який стартував 7 липня і триватиме по 2 серпня. Зареєструватись на повний курс або окрему лекцію на вибір можна тут.

Сподіваємось, ця стаття стане вам у нагоді на шляху до промотування та прем’єри власного кінопроєкту. 

А якщо б ви хотіли поспілкуваттись про це детальніше — ви ще встигаєте зайняти місце на курсі від Terrarium.

Авторка статті: Поліна Геращенко


Читайте також: «Прорив до мрії». Lovivideo зняли відео про юних футболістів для PEPSI та «Шахтар».

Теги: кінокомунікаціїпродюсування

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Маркетинг і Комунікації

Агенція Postmen втретє поспіль здобула титул «Комунікаційна агенція року»

2 Грудня, 2024

29 листопада 2024 року, Київ — Агенція Postmen втретє поспіль здобула звання «Комунікаційна агенція року» на церемонії Effie Awards Ukraine, яка щороку відзначає найефективніші рекламні та комунікаційні кампанії України. Цьогорічна...

Читати даліDetails

Анонсовано вихід нового документального фільму про Дениса Монастирського «Незавершений політ»

Реклама на будь-який смак: Uklon та I AM IDEA представили велику креативну кампанію, створивши омаж на українську рекламу

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.