• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Чемпіони України стануть обличчям «Моршинська Спорт – Перше правило тренувань»

12 Липня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Чемпіони України стануть обличчям «Моршинська Спорт – Перше правило тренувань»
Share on FacebookShare on Twitter

«Моршинська» продовжує підтримувати та популяризувати спорт в Україні, надихає українців вести здоровий спосіб життя та підтримувати гідробаланс свого організму. Тому в 2019 році обличчям кампанії «Моршинська Спорт – ПЕРШЕ ПРАВИЛО ТРЕНУВАНЬ»* стануть спортсмени–чемпіони, які прославили нашу країну та вже досягли видатних результатів на світовому рівні.

Обличчям 2 етапу кампанії стали:

 Станіслав Горуна, чемпіон Всесвітніх ігор з карате;

 Дарина Білодід, чемпіонка світу з дзюдо;

 Михайло Романчук, чемпіон світу з плавання.

В липні 2019 року, «Моршинська» подарувала Михайлу власну зірку на «Площі зірок» ТЦ «Гулівер».

 «Ми хочемо стати ще однією сходинкою для популяризації спорту в Україні. Створити таку собі «гільдію» талановитих українських спортсменів. Адже ці люди підтримують цінності бренда – вести здоровий спосіб життя і займатися спортом, розвивати своє тіло і на своєму прикладі показують важливість регулярного пиття води та підтримки гідробалансу організму для його самовідновлення!» – прокоментувала Наталія Ревіка, директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine.

Лімітована серія з новими героями – спортсменами на етикетці вже на полицях магазинів.

*У 2018 році природна вода «Моршинська» запустила кампанію «Моршинська Спорт – ПЕРШЕ ПРАВИЛО ТРЕНУВАНЬ», в рамках якої молоді спортсмени світового рівня змогли стати прикладом, надихнути українців вести активний спосіб життя і тримати себе в формі. І робити це правильно – з підтримкою гідробалансу під час тренувань. Адже при фізичних навантаженнях ніщо так не виснажує організм, як втрата води. І ніщо так просто не компенсує цю втрату – як легкий мінеральний склад природної води з моршинських джерел.

Теги: здоров'яновиниспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

Everton оголошує про партнерство з українським брендом Nemiroff

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.