Cannes Lions: работы победителей в категории Direct

Обладатель Гран – при агентство GREY NEW YORK за работу INTERCEPTION для компании VOLVO 

Обладатели “Золотых Львов”:

Агентство SAATCHI & SAATCHI SWITZERLAND Geneva с работой THE HIV+ ISSUE для компании VANGARDIST MAGAZINE 

Агентство BETC Paris / BETC DIGITAL Paris  с работой THE INTERACTIVE FORM для компании CANAL+ 

Агентство MARCEL Paris с работой #HANDSOFF для компании MARC DORCEL 

Агентство FCB CHICAGO  с работой JOE BOXER INACTIVITY TRACKER для компании KMART / JOE BOXER 

Агентство McCANN PARIS с работой MAKEUP GENIUS для компании L'ORÉAL PARIS 

Агентство DDB SPAIN Madrid с работой HOLOGRAMS FOR FREEDOM для компании NO SOMOS DELITO (WE ARE NOT CRIME) 

Агентство THE ALS ASSOCIATION Washington с работой THE ICE BUCKET CHALLENGE для компании THE ALS ASSOCIATION 

Агентство GREY NEW YORK с работой INTERCEPTION для компании VOLVO 

Агентство BETC Paris / BETC DIGITAL Paris с работой THE INTERACTIVE FORM для компании CANAL+ 

Агентство MARCEL Paris с работой #HANDSOFF для компании MARC DORCEL 

Агентство INGO Stockholm с работой BOSSE'S MILK для компании LIDL DISCOUNT FOOD STORE 

Агентство LEO BURNETT TORONTO  / LEO BURNETT CHICAGO  / LEO BURNETT LONDON  / HOLLER London с работой #LIKEAGIRL для компании PROCTER & GAMBLE 

Агентство MARURI GREY Guayaquil с работой BLIND TRIP для компании MINISTRY OF TRANSPORTATION AND TOURISM 

Агентство MARCEL Paris с работой THE FRESHEST ORANGE JUICE BRAND для компании INTERMARCHÉ 

Агентство GGH LOWE Hamburg / GRABARZ & PARTNER Hamburg с работой NAZIS AGAINST NAZIS – GERMANY’S MOST INVOLUNTARY CHARITY WALK для компании ZDK GESELLSCHAFT DEMOKRATISCHE KULTUR 

Агентство DDB SPAIN Madrid с работой HOLOGRAMS FOR FREEDOM для компании NO SOMOS DELITO (WE ARE NOT CRIME) 

Агентство R/GA New York с работой LOVE HAS NO LABELS для компании ADCOUNCIL 

Агентство GRABARZ & PARTNER Hamburg / GGH LOWE Hamburg с работой NAZIS AGAINST NAZIS – GERMANY’S MOST INVOLUNTARY CHARITY WALK для компании ZDK GESELLSCHAFT DEMOKRATISCHE KULTUR 

Агентство F/NAZCA SAATCHI & SAATCHI São Paulo с работой SOUNDLAB BOX для компании LEICA GALLERY SÃO PAULO 

Агентство BETC Paris / BETC DIGITAL Paris с работой THE INTERACTIVE FORM для компании CANAL+ 

Мнение эксперта о работах-победителях в категории Direct читайте здесь

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.