Cannes Lions объявляет о начале набора кандидатов в программу See It Be It

Напомним, проект See It Be It, впервые запущеный в 2014 году, преследует цель найти во всем мире женщин с высоким креативным потенциалом и проспонсировать их участие в фестивале Cannes Lions. Такое участие, по мнению организаторов и спонсоров, послужит трамплином в их дальнейшей карьере.

Участницы программы прошлых лет полностью подтвердили верность замысла организаторов. В этом году программа See It Be It получила дальнейшее развитие, в частности:

·         Назначен специальный посол See It Be It

·         Разработана актуальная повестка дня, посвященная насущным проблемам гендерного дисбаланса в отрасли

·         Предусмотрена большая продолжительность программы, дополнительные места и более представительное участие специалистов здравоохранения, инноваций и индустрии развлечений

Первым послои программы See It Be It назначена Сара Уотсон, Chief Strategy Officer of BBH New York

Венцом программы  See It Be It будет награждение лучшей представительницы топ-менеджемента в отрасли бренд-коммуникаций. Больше о программе See It Be It  и правилах участия в ней можно узнать, пройдя по ссылке: canneslions.com/seeitbeit

Официальный представитель Сannes Lions в Украине – Ирина Кузнецова

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...