Cannes Lions: Объявлены победители в категории Creative Effectiveness

Гран-при завоевало агентство FORSMAN & BODENFORS Gothenburg, Швеция за кампанию LIVE TEST SERIES для VOLVO TRUCKS.

В этой категории было присуждено всего два Золотых Льва:

1. Агентство ADAM&EVEDDB London, Великобритания за кампанию THE BEAR AND THE HARE для JOHN LEWIS

2. Агентство DROGA5 New York, США за кампанию THIS IS WHOLESOME для MONDELÉZ INTERNATIONAL

Поскольку обладателей Львов в этой категории вообще немного, мы решили опубликовать их всех.

 

Серебро:

BALD CARTOONS GRAACC NGO OGILVY BRASIL São Paulo BRAZIL
IF WE MADE IT HEINEKEN USA NEWCASTLE DROGA5 New York USA
CABLE EFFECTS DIRECTV PAY TV GREY NEW YORK  USA
INGLORIOUS FRUITS AND VEGETABLES INTERMARCHÉ FOOD RETAIL MARCEL Paris FRANCE

 

Бронза:

PENNY THE PIRATE LUXOTTICA OPSM SAATCHI & SAATCHI Sydney AUSTRALIA
DILL LIDL LIDL INGO Stockholm SWEDEN
BENTLEY BURIAL ABTO (BRAZILIAN ASSOCIATION OF ORGAN TRANSPLANTATION) INSTITUTIONAL LEO BURNETT TAILOR MADE São Paulo BRAZIL
2014 TACO BELL BREAKFAST LAUNCH (RONALD McDONALD LAUNCH) TACO BELL TACO BELL BREAKFAST MENU DEUTSCH LA  USA
THE LAUNCH OF PS4 PLAYSTATION GAMES CONSOLE BBH NEW YORK  USA
OFFROAD DAIMLER AG / SMART SMART FORTWO BBDO GROUP GERMANY Berlin GERMANY
GHITA, THE SOCIAL SHEPHERD VODAFONE VODAFONE McCANN ERICKSON ROMANIA Bucharest ROMANIA
KAN KHAJURA TESAN STATION UNILEVER INDIA UNILEVER LOWE AND PARTNERS WORLDWIDE London UNITED KINGDOM
THE AUTOCOMPLETE TRUTH UN WOMEN GENDER EQUALITY MEMAC OGILVY Dubai UNITED ARAB EMIRATES
WHY WAIT UNTIL IT'S TOO LATE? FUNERAL INSURANCE COMPANY DELA BRAND OGILVY & MATHER AMSTERDAM  THE NETHERLANDS

 

 

 

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...

«Онлайн-мероприятия становятся образовательными шоу»: с какими вызовами сталкивается ивент-индустрия

В первые недели карантина онлайн-контент был королем: казалось, все начали проходить курсы, смотреть образовательные ролики и учиться дома на мастер-классах. ...

GOLUBi GROUP создали новое сообщество «Рыбстеров»

Как возникло движение рыбстеров? Клиент готовился запустить в производство новый продукт и обратился в агентство GOLUBi GROUP за решением, под ...

Колір борщу – хіт сезону. Принаймні так запевняє туристична служба Литви

Саме на характерний «холодний рожевий» колір борщу ця прибалтійська країна зробила ставку, щоб привабити до себе якомога більше туристів.