• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Cannes Lions-2019. Как приучить ребенка читать. Урок поэта маркетологам

18 Червня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Cannes Lions-2019. Как приучить ребенка читать. Урок поэта маркетологам
Share on FacebookShare on Twitter

Одна из самых больших проблем, с которой сталкиваются маркетологи, – это как общаться с детьми школьного возраста, не говоря уже о том, как им что-то продать.

Чтобы помочь пролить свет на эту проблему, Дэвид Сэйбл, председатель VMLY & R, представил на семинаре в Debussy автора, основателя и редактора ресурса Versify Кваме Александра. Поэт и автор 32 книг имеет огромную аудиторию школьников. «Общепринято, что в наши дни дети не читают книги», – обратился к поэту  Сэйбл. «Но они, конечно, читают книги Кваме, так как же это происходит?»

Александр рассказал, как начал писать стихи о любви, когда увидел «удивительную женщину в автобусе». Он писал ей стихи каждый день в течение года и в результате она согласилась выйти за него замуж. “В тот момент я понял, что поэзия может изменить жизнь, и после этого идея писать для детей в надежде изменить их жизнь к лучшему показалась мне правильной и естественной».

Любовь Кваме Александра к литературе была заложена его отцом, который настаивал на том, чтобы мальчик прочитал и толковый словарь, и диссертацию отца на соискание ученой степени доктора: «Ясно, что в десять лет это было довольно сложно, но это также заставило меня понять, что книги для детей должны напоминать парк развлечений, где каждый из них может выбрать свой аттракцион».

Кваме Александр также считает, что поэзия дает детям возможность начать творить самим: «В ней много пустого пространства, которое как бы приглашает детей додумывать, воспринимать и понимать по-своему», объясняет он. «Мы должны возбудить у детей желание читать, и эфффективный способ я вижу в том, чтобы вынести слова со страниц на сцену. Вот почему я провожу совместные выступления с гитаристом и певцом Рэнди Престоном. За последние три года мы посетили более 1000 школ по всей территории США и Европы, и будем продолжать это и дальше, потому что чтение – это мост к тому, чтобы стать более человечным и коммуникабельным».

На заглавном фото (слева направо): Кваме Александр, Дэвид Сейбл, Ренди Престон

Источник

 

Теги: cannes lionsновинитворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

9 Квітня, 2025

Young Lions Competitions 2025 — найпрестижніший міжнародний конкурс для молодих креаторів та маркетологів у віці до 30 років, який дає можливість заявити про себе на міжнародній арені. Цього року українські...

Читати даліDetails

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

Відбувся 5-ий онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2024»

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.