Cannes Lions – 2018. Победители в категории PR Lions

21 июня в Каннах стали известны победители Международного фестиваля креативности Cannes Lions в категории PR Lions

Гран-При досталось британцам. Его получило агентство AMVBBDO, London за работу TRASH ISLES

Золотые Львы достались следующим участникам:

FLEISHMANHILLARD, New York / ANHEUSER-BUSCH, New York – TURNING BEER INTO WATER

DAVID THE AGENCY, São Paulo – THIS COKE IS A FANTA

AMVBBDO, London – TRASH ISLES

MARURI GREY, Guayaquil (Эквадор) – NATURE REPRESENTED

J. WALTER THOMPSON AMSTERDAM – PAY WITH VIEWS

JUNG VON MATT, Hamburg – THE MOST GERMAN SUPERMARKET

TOYOTA USA, Plano / SAATCHI & SAATCHI TOYOTA AGENCY, Torrance / DENTSU INC., Tokyo – START YOUR IMPOSSIBLE

MOTHER, London – KFC ‘FCK’

McCANN NEW YORK – PRICE ON OUR LIVES

TBWA\RAAD, Dubai – #SHEDRIVES

WE ARE UNLIMITED, Chicago – THE FLIP

McCANN BUCHAREST – BIHOR COUTURE

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.