«Cannes Lions 2015» в гостях у МАМИ

Четверо спикеров препарировали важнейшие тренды Cannes Lions 2015 и уделили особое внимание теме, как украинским агентствам стать Каннскими призерами в будущем. 

Ирина Кузнецова, официальный представитель «Cannes Lions» в Украине рассказала о главных событиях, тенденциях и трендах фестиваля, о том, куда движется  коммуникационная индустрия и зачем Cannes Lions еще 2 фестиваля – Lions Health и Lions  Innovations. Презентация http://www.slideshare.net/MAMIassociation/presentation-for-mami-2015-youtube.

 

Анастасия Пустова, Head of Strategy, Prodigi проанализировала несколько мощных трендов западной коммуникационной индустрии. Прочесть ее захватывающую презентацию вы можете здесь http://www.slideshare.net/MAMIassociation/mami-pustova-cannes-trends-2015-youtube.

 

Светлана Степаненко, гендиректор TWIGA Communication Group Ukraine – как представитель единственного украинского агентства, которое в этом году получило 3 шорт-листа Каннского фестиваля, не только продемонстрировала лучшие кейсы «Cannes Lions 2015», но и поделались инсайтами и рецептами «Как победить на Cannes Lions». Все желающие завоевать Канны могут увидеть презентацию по ссылке http://www.slideshare.net/MAMIassociation/cannes-lions-2015-51028857.

 

Иван Пономарев, креативный директор Media Arts Ukraine показал интереснейшие бронзовые и серебряные кейсы-призеры, победившие благодаря сильной креативной идее, а не каким-то  сверх-дорогим или супер-технологичным технологиям. Презентацию о том, как может победить в Каннах любое талантливое украинское агентство, можно увидеть по ссылке http://www.slideshare.net/MAMIassociation/cannes-lions-mamiponomarevsite.

 

Все презентации – на Slideshare MAMИ http://www.slideshare.net/MAMIassociation.

 

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...