Один із брендів Cadbury, 5Star, створив криптовалюту, майнінг якої відбувається тоді, коли людина абсолютно нічого не робить.
Ця кампанія є продовженням платформи під назвою Do Nothing, яку цей бренд запустив у Індії, а також камінцем у бік hustle-культури, популярної серед покоління Z. Криптовалюта NothingCoin кидає виклик тій поширеній думці, що, аби заробити бодай щось, треба ґарувати як кінь.
Директор з маркетингу Mondelez India Аніл Вісванатан так пояснив цю кампанію їхнього дочірнього бренду: «Зараз покоління Z постійно перебуває в hustle-режимі, намагаючись водночас і вчитися, і роботу шукати, і активне соціальне життя мати, і переживати за інвестиції на майбутнє… Ми вважаємо, що всі вони заслуговують на невеликий перепочинок і можливість нарешті відкласти в сторону свої смартфони. Завдяки своїм інноваційним кампаніям та дотепному сторітелінгу наш бренд опинився в самому серці молодіжної культури Індії. Створення NothingCoin — це наша спроба спонукати молодь перепочити, зробивши саму ідею відпочинку цікавою та вдячною справою».
Щоб розпочати майнити криптовалюту NothingCoin, треба купити батончик Cadbury 5Star, відсканувати QR-код на обгортці, зайти на вебсайт Do Nothing і запустити майнінг. Після цього сайт повністю візьме на себе майнінг NothingCoins, але триватиме цей процес лише доти, доки користувач нічого не робить.
Валюта NothingCoins має хід в онлайн-магазині Cadbury 5Star, а купити на неї можна товари Souled Store, або ж обміняти її на промо-коди Paytm чи ваучери JioMart.
У такий чудернацький спосіб бренд Cadbury 5Star просуває ідею відсторонення від життєвих стресів, насолоди перепочинком і присвячення часу тому, щоб не робити анічогісінько.
Частиною цієї кампанії є справжній банк, який розташувався в Мумбаї прямо навпроти Державного банку Індії. Такий NothingCoin Bank має все належне: касу оформлення позик, банкомат і схеми інвестицій зі зверненими до «інвесторів» закликами не робити нічого.
Читайте також:
Щоб прорекламувати у Великобританії свій шоколад, бренд Cadbury посадив на білборди австралійців.
Віщування майбутнього за батончиками Cadbury: QR-технології замість кавової гущі.
Пальчики для пальчиків у новій кампанії Cadbury.