• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Щоб прорекламувати свій шоколад, Cadbury посадив на білборди австралійців

29 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Новий продукт Cadbury, який цей бренд запускає у Великобританії – це білий карамельний шоколад Caramilk. На відміну від британської публіки, австралійським споживачам він добре відомий. Тому бренд Cadbury вирішив скористатися цим, щоб прорекламувати його у Великобританії, посадовивши на свої британські білборди справжніх живих австралійців, які співали б дифірамби цим шоколадкам.

Ця зовнішня реклама, створена агенцією VCCP, складається з трьох таких білбордів. Впродовж цього тижня вони з’являлися в Лондоні, Манчестері та Бірмінгемі. В кожному місті – на один день.

Такі білборди мають спеціальні платформи, на яких сидять двоє австралійців (чоловік та жінка). Їх завдання – відповідати на питання перехожих щодо цього нового для Великобританії продукту Cadbury.

А поряд із кожним з цих сідал можна прочитати напис «Він чудовий. Просто спитайте цього австралійця».

Австралійців, які взяли участь у цій кампанії, обирали в ході кастингу, де оцінювали не лише їхній ентузіазм щодо карамельного шоколаду, а й харизматичність. На білбордах вони сиділи позмінно. (Сумарно такий робочий день становив шість годин.)

А для тих, хто не мав можливості підійти до такого білборду і задати свої питання особисто, в інстаграмі проводили сесію питань-відповідей, де британці також могли поспілкуватися з австралійськими фанатами бренда.

Білборди, на які посадили австралійців, є продовженням запуску Cadbury Caramilk у Великобританії. А розпочався цей запуск у серпні, націленою на міленіалів кампанією в соцмережах. Тоді креативники оприлюднили в соціальних медіа реальні цитати реальних австралійців про шоколад Caramilk: «Ви будете любити його сильніше, ніж свого кота», «Ви будете думати про нього, коли їстимете інший шоколад» і навіть «Ви будете ладні проміняти на нього свою бабусю». Такі та інші реальні твіти австралійців про їхню любов до шоколаду Caramilk було розміщено і на білбордах.

Беатріс Берутті, старша бренд-менеджерка Mondelez, компанії-власника Cadbury, так це прокоментувала: «Ми хотіли зробити щось, що природно передавало б характер Cadbury Caramilk, вирізняючись з-поміж інших запусків нових продуктів. Ми були готові вчинити щось незвичайне і навіть божевільне, щоб вивести Caramilk на полиці британських магазинів. І ми просто в захваті від того, що наш божевільний план почепити на білборди реальних живих австралійців було дійсно реалізовано».

Джерело 1, 2


Читайте також:

Віщування майбутнього за батончиками Cadbury: QR-технології замість кавової гущі.

Пальчики для пальчиків. Нова кампанія Cadbury.

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися.

Теги: гуморзовнішня рекламакреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.