Бутылочка колы делает селфи

В этот раз, руководствуясь постулатом Coca Cola делает кажддый момент твоей жизни особенным”, агентство справедливол решило, что каждый особенный момент должен быть запечатлен. И разработало специальную насадку – вебкамеру.

Насадка крепится на донышко бутылки 0,5 л и фиксирует счастливое лицо потребляющего напиток и наслаждающегося моментом. Маленькая хитрость: камера автоматически включается только тогда, когда вами будет выпито ровно 70% содержимого бутылочки. Иначе никак.

Изображение автоматически передается в Snapchat, на страницу Coca-Cola Israel's ( сейчас она насчитывает около 400 тысяч пользоваителей). Так что для того, чтобы достать свою фотку придется также присоединиться к этому сообществу – еще одна маленькам хитрость…

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампаніюМолодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує ...

Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods. Певно, ви чули вислів ...

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

PRIME Group вручил агентству Postmen награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил digital-агентство Postmen призом «За смелость». Его удостоилась out-of-home-кампания проекта «Искусство хочет знакомиться». Награждение состоялось ...

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, зібрав 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку, і показав приклади успішних ...

Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику?