Бро-паті в ірландському форматі, або  Як відсвяткувати день Святого Патрика

Що ми знаємо про Ірландію? Лепрекони, конюшина, руда борода, день Святого Патрика. А якщо розповідати про цю країну без використання шароварщини по-ірландськи? То тут без Jameson уже не розібратися. Звісно, там де Jameson – там БРО. А де БРО – там паті.

Саме такий хід думок був у команди Publicis Ukraine, якій Pernod Ricard Ukraine за результатами пітчу доручив розробку ідеї та матеріалів для промокампанії, присвяченій Дню Святого Патрика.

Мало хто вже пам’ятає, коли саме народився цей святий і завдяки чому він, власне, став таким відомим. Але Jameson знає напевне: саме цей день – твій законний привід відірватися з друзями. А тут ще й така нагода, адже саме завдяки одному з найвідоміших ірландських віскі у світі ти маєш можливість потрапити до Ірландії, завітати до музею Jameson та залишити свій слід в історії! А як іще, БРО?!

Тож вирушай святкувати, знаходь акційний офер у барах і ресторанах, і, можливо, пощастить саме твоїй компанії друзів. А щоб Jameson легше було знайти, Publicis Ukraine розробила цілий сет рекламних матеріалів.

Діджитал-підтримку кампанії здійснює агенція Performics, яка разом із Publicis входить до складу Publicis Groupe Ukraine. Стеж за новинами та дізнавайся умови акції у брендових спільнотах Jameson: FB та Instgram

Команда агентства Publicis Ukraine:

Руслан Паламарчук – Creative Director

Роман Поліщук – Art Director

Денис Урусов – Senior Copywriter / Group Head

Іванна Скульська-Лов – Managing Director

Команда агентства Performics:

Олександр Федик – Senior SMM Specialist

Роман Чепкунов – Project Manager Team Leader

Команда Pernod Ricard Ukraine:

Андрій Павлов – Brand Manager Jameson

Марія Борисюк – Junior Brand Manager Jameson

Євген Семененко – Creative Excellence Manager

Тетяна Крупенко – Maketing Director

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...