Бро-паті в ірландському форматі, або  Як відсвяткувати день Святого Патрика

Що ми знаємо про Ірландію? Лепрекони, конюшина, руда борода, день Святого Патрика. А якщо розповідати про цю країну без використання шароварщини по-ірландськи? То тут без Jameson уже не розібратися. Звісно, там де Jameson – там БРО. А де БРО – там паті.

Саме такий хід думок був у команди Publicis Ukraine, якій Pernod Ricard Ukraine за результатами пітчу доручив розробку ідеї та матеріалів для промокампанії, присвяченій Дню Святого Патрика.

Мало хто вже пам’ятає, коли саме народився цей святий і завдяки чому він, власне, став таким відомим. Але Jameson знає напевне: саме цей день – твій законний привід відірватися з друзями. А тут ще й така нагода, адже саме завдяки одному з найвідоміших ірландських віскі у світі ти маєш можливість потрапити до Ірландії, завітати до музею Jameson та залишити свій слід в історії! А як іще, БРО?!

Тож вирушай святкувати, знаходь акційний офер у барах і ресторанах, і, можливо, пощастить саме твоїй компанії друзів. А щоб Jameson легше було знайти, Publicis Ukraine розробила цілий сет рекламних матеріалів.

Діджитал-підтримку кампанії здійснює агенція Performics, яка разом із Publicis входить до складу Publicis Groupe Ukraine. Стеж за новинами та дізнавайся умови акції у брендових спільнотах Jameson: FB та Instgram

Команда агентства Publicis Ukraine:

Руслан Паламарчук – Creative Director

Роман Поліщук – Art Director

Денис Урусов – Senior Copywriter / Group Head

Іванна Скульська-Лов – Managing Director

Команда агентства Performics:

Олександр Федик – Senior SMM Specialist

Роман Чепкунов – Project Manager Team Leader

Команда Pernod Ricard Ukraine:

Андрій Павлов – Brand Manager Jameson

Марія Борисюк – Junior Brand Manager Jameson

Євген Семененко – Creative Excellence Manager

Тетяна Крупенко – Maketing Director

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

LIONS Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.