Бро-паті в ірландському форматі, або  Як відсвяткувати день Святого Патрика

Що ми знаємо про Ірландію? Лепрекони, конюшина, руда борода, день Святого Патрика. А якщо розповідати про цю країну без використання шароварщини по-ірландськи? То тут без Jameson уже не розібратися. Звісно, там де Jameson – там БРО. А де БРО – там паті.

Саме такий хід думок був у команди Publicis Ukraine, якій Pernod Ricard Ukraine за результатами пітчу доручив розробку ідеї та матеріалів для промокампанії, присвяченій Дню Святого Патрика.

Мало хто вже пам’ятає, коли саме народився цей святий і завдяки чому він, власне, став таким відомим. Але Jameson знає напевне: саме цей день – твій законний привід відірватися з друзями. А тут ще й така нагода, адже саме завдяки одному з найвідоміших ірландських віскі у світі ти маєш можливість потрапити до Ірландії, завітати до музею Jameson та залишити свій слід в історії! А як іще, БРО?!

Тож вирушай святкувати, знаходь акційний офер у барах і ресторанах, і, можливо, пощастить саме твоїй компанії друзів. А щоб Jameson легше було знайти, Publicis Ukraine розробила цілий сет рекламних матеріалів.

Діджитал-підтримку кампанії здійснює агенція Performics, яка разом із Publicis входить до складу Publicis Groupe Ukraine. Стеж за новинами та дізнавайся умови акції у брендових спільнотах Jameson: FB та Instgram

Команда агентства Publicis Ukraine:

Руслан Паламарчук – Creative Director

Роман Поліщук – Art Director

Денис Урусов – Senior Copywriter / Group Head

Іванна Скульська-Лов – Managing Director

Команда агентства Performics:

Олександр Федик – Senior SMM Specialist

Роман Чепкунов – Project Manager Team Leader

Команда Pernod Ricard Ukraine:

Андрій Павлов – Brand Manager Jameson

Марія Борисюк – Junior Brand Manager Jameson

Євген Семененко – Creative Excellence Manager

Тетяна Крупенко – Maketing Director

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...