Бренди «Чернігівське» і «Село і люди» підтримали третій забіг Legion Run Kyiv 2019

31 серпня на Трухановому острові в Києві зібралися прихильники активного способу життя, щоб пробігти третій Legion Run Kyiv 2019. Цьогріч бренди «Чернігівське» та «Село і люди» компанії AB InBev Efes Україна виступили офіційними спонсорами забігу, а команда її співробітників взяла участь в екстремальних змаганнях.

«Legion Run унікальне змагання, в якому перемога досягається завдяки об’єднаним зусиллям усіх учасників команди. Концепція заходу перегукується з принципами нашої компанії, тому ми вже вдруге підтримуємо його проведення в Україні», — говорить Денис Хренов, в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна.

Legion Run — наймасштабніший забіг з перешкодами в Північно-Східній Європі. За невелику історію існування подія завоювала популярність шанувальників у всьому світі. Наразі Legion Run уже пройшов у 12 країнах на 3 континентах.

Основна мета Legion Run — командне подолання на швидкість 5-кілометрової дистанції з різними перешкодами у вигляді канав із багном, складних підйомів і спусків. Усі ці перешкоди розроблені відповідно до норм безпеки і спроектовані висококваліфікованими фахівцями галузі. Кожна команда забігу демонструє свої спортивні можливості, а також згуртованість у найважчих ситуаціях і вміння досягати результатів як єдине ціле.

Цьогоріч на Legion Run Kyiv 2019 команду AB InBev Efes Україна представляли 14 захоплених і енергійних співробітників, які з легкістю подолали всі випробування забігу. Вболівальники могли підтримати і розпізнати команду за фірмовими футболками з логотипом BeerRunners.

Рух BeerRunners було створено в 2012 році. Він об’єднує людей, які ведуть активний спосіб життя, займаються спортом, але при цьому не відмовляють собі в маленьких задоволеннях. На створення руху надихнуло дослідження іспанського медичного університету Гранади, яке встановило, що помірне вживання пива не нашкодить організму після фізичних навантажень.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IKEA інструктує, як екологічно розбирати її меблі

Компанія IKEA опублікувала детальні інструкції з розбирання своїх найпопулярніших меблів. Як пояснює компанія на своєму сайті, інструкції створено з метою підтримки екології ...

Солодка амністія: як дизайн паковання солодощів змінює категорію

Працюючи з дизайном паковання в категорії солодощів, команда Dozen Agency спостерігає, як трансформується категорія, її зовнішній вигляд і сам принцип ...

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

Як показують результати січневого соціологічного опитування* компанії Research & Branding Group, на початку 2021 року половина українців (51%) в якості ...

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...