Бренди «Чернігівське» і «Село і люди» підтримали третій забіг Legion Run Kyiv 2019

31 серпня на Трухановому острові в Києві зібралися прихильники активного способу життя, щоб пробігти третій Legion Run Kyiv 2019. Цьогріч бренди «Чернігівське» та «Село і люди» компанії AB InBev Efes Україна виступили офіційними спонсорами забігу, а команда її співробітників взяла участь в екстремальних змаганнях.

«Legion Run унікальне змагання, в якому перемога досягається завдяки об’єднаним зусиллям усіх учасників команди. Концепція заходу перегукується з принципами нашої компанії, тому ми вже вдруге підтримуємо його проведення в Україні», — говорить Денис Хренов, в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна.

Legion Run — наймасштабніший забіг з перешкодами в Північно-Східній Європі. За невелику історію існування подія завоювала популярність шанувальників у всьому світі. Наразі Legion Run уже пройшов у 12 країнах на 3 континентах.

Основна мета Legion Run — командне подолання на швидкість 5-кілометрової дистанції з різними перешкодами у вигляді канав із багном, складних підйомів і спусків. Усі ці перешкоди розроблені відповідно до норм безпеки і спроектовані висококваліфікованими фахівцями галузі. Кожна команда забігу демонструє свої спортивні можливості, а також згуртованість у найважчих ситуаціях і вміння досягати результатів як єдине ціле.

Цьогоріч на Legion Run Kyiv 2019 команду AB InBev Efes Україна представляли 14 захоплених і енергійних співробітників, які з легкістю подолали всі випробування забігу. Вболівальники могли підтримати і розпізнати команду за фірмовими футболками з логотипом BeerRunners.

Рух BeerRunners було створено в 2012 році. Він об’єднує людей, які ведуть активний спосіб життя, займаються спортом, але при цьому не відмовляють собі в маленьких задоволеннях. На створення руху надихнуло дослідження іспанського медичного університету Гранади, яке встановило, що помірне вживання пива не нашкодить організму після фізичних навантажень.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

Apple створила сиквел до ролика «The Underdogs», який показує чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік Мета рейтингу – показати ...

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному ...

Фонд поддержки МСБ PRIME Group превысил 10 миллионов гривен

Оператор наружной рекламы PRIME Group оказал маркетинговую помощь украинским компаниям, бизнес которых пострадал от разрушительного влияния пандемии COVID-19. В рамках ...

Нова кампанія для бренду морозива Monaco від креативного агентства banda

У бренду морозива Monaco є ціла купа незаїжджених смаків. Так виникла ідея — донести, що морозиво Monaco зі своїми неочікуваними ...

Burger King за допомогою малюнків нагадав публіці, якою є зона покриття кожного ресторану

Споживачам було запропоновано створити власну інтерпретацію тих геометричних фігур, які утворює зона покриття кожного ресторану.