Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT було 10 логотипів, на кожному з яких випливала емблема лева. Сьогодні світ зустрічає 11-ту версію: ще більш стрімку, ще більш якісну, ще більш елегантну. Нова емблема була створена студією глобального дизайну бренду — PEUGEOT Design Lab.

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

Детальніше про логотип

Нинішній логотип був презентований в 2010 році, але ще вимагав доопрацювання, щоб підкреслити просування юренду на більш високий рівень. Після повного оновлення модельної лінійки автомобілів за минулі 10 років, тепер PEUGEOT готовий змінити і свій логотип, який йде «в ногу» з інноваційними моделями бренду. 

На початку 2021 року для цього «зійшлися всі зірки»: запуск нової лінійки автомобілів на чолі з Новим PEUGEOT 308, перероблений веб-сайт, створення STELLANTIS — і, нарешті, новий лев-логотип!

Бренд PEUGEOT пережив усі революції: промислову, технічну, політичну, соціальну, цифрову — а тепер і екологічну. Перехід до мобільності з нульовим рівнем викидів вуглекислого газу лежить у основі стратегії сталого розвитку на шляху до впевненого майбутнього. Все це є складовою частиною ДНК бренду PEUGEOT.

Цей логотип був розроблений з прицілом на довгі роки. Цим логотипом PEUGEOT відкриває нову сторінку в своїй історії, це нова ера для бренду. І тепер у бренду PEUEGOT є нове зобов’язання перед своїми клієнтами: перетворити час, проведений з «левиними» автомобілями, в незабутні миті життя.

Новий логотип відкриває шлях до нової екосистеми бренду, яка не обмежується тільки візуальною ідентичністю. Логотип несе в собі більш глибокі зміни: нові пріоритети, зміна способу життя, нову душевну рівновагу.

Нова ідентичність бренду PEUGEOT розкривається відразу двома шляхами:

По-перше, PEUGEOT — це значить «жити справжнім».

У світі, який постійно змінюється все швидше, час став одним із найбільш рідкісних і найцінніших активів. У цьому новому світі бренд PEUGEOT пропонує можливість по-справжньому насолодитися конкретним моментом, конкретною секундою життя — і скористатися всім, що можуть запропонувати автомобілі PEUGEOT.

По-друге, PEUGEOT — це означає «отримати новий досвід і враження».

Автомобілі, дилерські центри, супутні товари, фірмові аксесуари, офіційний сайт, засоби комунікації, логотипи та вивіски… Всі ці точки дотику з брендом, які створені і узгоджені в рамках єдиної багатофункціональної екосистеми.

Новий сайт

Наприклад, тепер веб-сайт стає частиною програми «дилер онлайн» і перетворюється в канал продажів. Простий, інтуїтивно-зрозумілий, динамічний, дуже наочний — відтепер фрмовий сайт дарує новий досвід онлайн-продажів. Широка функціональність веб-порталу дозволяє робити все те, що ви звикли робити у офіційно дилера в офлайн-режимі: вивчити автомобілі, створити конфігурацію бажаної моделі, оформити покупку і контракт, отримати фінансування на покупку, запланувати процедуру обміну старого автомобіля на новий (trade-in) і т.д.

Нова кампанія

Вперше за минулі 10 років бренд PEUGEOT запускає кампанію для підвищення впізнаваності: «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ»

Завдяки міжнародній рекламній кампанії бренд PEUGEOT привертає увагу як своїх клієнтів, так і нових людей, які раніше не були знайомі зі світом PEUGEOT. Бренд звертає увагу на нову універсальну цінність: час. Бренд PEUGEOT вітає всіх людей-«левів»: різний вік, різні культури, різні традиції — але неодмінне бажання до нових перемог! Це справжні «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ», які більше не шукають владу або гроші, але прагнуть до того, щоб залишити свій слід в історії, залишити свій слід в поточному часі.

Леви нашого часу
Леви нашого часу

Новий мерч

Оскільки знайомство зі світом PEUGEOT не обмежується лише дилерським центром або веб-сайтом, юренд запускає нову лайфстайл-колекцію з простими, але якісними і привабливими речами: різноманітний одяг, шкіряні вироби, модні аксесуари, електронні девайси, столовий посуд, канцелярські товари…

Головна ціль PEUGEOT — запропонувати своїм нинішнім і майбутнім клієнтам унікальний бренд, який відповідає їх вимогам.


Читайте також: Знак recycling — незвичайна історія трьох стрілок.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...