Бренд Opel презентує новий фірмовий стиль

Бренд Opel здобув новий вигляд. Філігранно накреслена фірмова емблема, новий шрифт і яскраво-жовтий колір демонструють інноваційний потенціал Бренду. Мета іміджевого поновлення – виглядати ще більш сучасно і сміливо. Адже Opel завжди був символом демократизації інновацій і мобільності. І «Новий Opel» в оновленому фірмовому стилі відображає цей дух.

Подорож в майбутнє почалася з Opel GT X Experimental. Уже в цьому концепт-карі була представлена нова «блискавка» Opel в якості емблеми майбутніх автомобілів компанії. А пофарбовані в яскравий неоновий жовтий колір стилеутворюючі елементи стали відправною точкою для створення жовтого кольору Opel в новому фірмовому стилі. Пізніше компанія представила новий Opel Mokka – перший серійний автомобіль, створений в новому фірмовому стилі Opel, центром якого став спеціальний елемент – «VIZOR», а також кокпіт нового покоління – Pure Panel.

Бренд Opel
2018 Opel GT X Experimental

Сьогодні бренд представляє інші елементи нового образу: нову емблему, новий шрифт, новий колір. Все те, що об’єднує в собі поняття «Новий Opel». Побачити новий стиль компанії на власні очі можна буде в першій половині 2021 року в новому Opel Crossland і повністю переробленому Opel Mokka. Це будуть перші серійні автомобілі в новому дизайні. Завдяки прогресивному дизайну вони ідеально вписуються в світ сьогоднішнього і завтрашнього дня.

Бренд Opel

«Ми впевнені в собі і відкриті для всього нового. Наш девіз для нової ери – від німецької стриманості до яскравості (from cold to cool). Ми переносимо прогресивну німецьку культуру на новий, сучасний образ Бренду Opel. Новий імідж уособлює нашу вражаючу і повністю оновлену продуктову програму», – говорить Ксавьє Дюшемін, керуючий директор по маркетингу, продажам і післяпродажного обслуговування компанії.

Новий дизайн автомобіля концентрується на найголовнішому, без зайвих елементів. Так як основний акцент в новій фірмовій емблемі перенесений на «блискавку», то кільце навколо неї стало більш тонким і філігранним. Потужною візуальною основою для емблеми також служить напис. Новий шрифт, який називається «Opel Next» – легкий і одночасно енергійний, сучасний і чіткий. Він включає три різні варіанти написання: light (тонкий), regular (стандартний) і bold (жирний). Ці форми шрифту ідеально поєднуються один з одним і утворюють єдине ціле. Новий жовтий колір Opel символізує епоху електрифікації. Колір привертає увагу, закарбовується в пам’яті і забезпечує безпомилкову впізнаваність.

«Новій ері потрібні сучасні бренди. А сучасним брендам потрібен впізнаваний дизайн. Завдяки новим елементам фірмової символіки ми заявляємо про своє прагнення бути самобутніми, прогресивними, відкритими для нового і для майбутнього», – зазначає керівник відділу маркетингу Патрік Фурніоль.

Новий образ буде відображений у всіх сферах – від продуктів до продаж та маркетингу. Він буде реалізований у всіх каналах комунікації.

Новий образ був розроблений у співпраці з агентством VELOCITY McCANN, автором нового шрифту «Opel Next» є компанія Monotype.  


Блокбастер від Kia: автомобільний бренд додає рекламі сюжету та екшену.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом

Міжнародний фотобанк Depositphotos запустив безкоштовний онлайн-інструмент для автоматичного видалення фонів, який не потребує навичок дизайну. Він працює на базі штучного ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.