Бренд Opel презентує новий фірмовий стиль

Бренд Opel здобув новий вигляд. Філігранно накреслена фірмова емблема, новий шрифт і яскраво-жовтий колір демонструють інноваційний потенціал Бренду. Мета іміджевого поновлення – виглядати ще більш сучасно і сміливо. Адже Opel завжди був символом демократизації інновацій і мобільності. І «Новий Opel» в оновленому фірмовому стилі відображає цей дух.

Подорож в майбутнє почалася з Opel GT X Experimental. Уже в цьому концепт-карі була представлена нова «блискавка» Opel в якості емблеми майбутніх автомобілів компанії. А пофарбовані в яскравий неоновий жовтий колір стилеутворюючі елементи стали відправною точкою для створення жовтого кольору Opel в новому фірмовому стилі. Пізніше компанія представила новий Opel Mokka – перший серійний автомобіль, створений в новому фірмовому стилі Opel, центром якого став спеціальний елемент – «VIZOR», а також кокпіт нового покоління – Pure Panel.

Бренд Opel
2018 Opel GT X Experimental

Сьогодні бренд представляє інші елементи нового образу: нову емблему, новий шрифт, новий колір. Все те, що об’єднує в собі поняття «Новий Opel». Побачити новий стиль компанії на власні очі можна буде в першій половині 2021 року в новому Opel Crossland і повністю переробленому Opel Mokka. Це будуть перші серійні автомобілі в новому дизайні. Завдяки прогресивному дизайну вони ідеально вписуються в світ сьогоднішнього і завтрашнього дня.

Бренд Opel

«Ми впевнені в собі і відкриті для всього нового. Наш девіз для нової ери – від німецької стриманості до яскравості (from cold to cool). Ми переносимо прогресивну німецьку культуру на новий, сучасний образ Бренду Opel. Новий імідж уособлює нашу вражаючу і повністю оновлену продуктову програму», – говорить Ксавьє Дюшемін, керуючий директор по маркетингу, продажам і післяпродажного обслуговування компанії.

Новий дизайн автомобіля концентрується на найголовнішому, без зайвих елементів. Так як основний акцент в новій фірмовій емблемі перенесений на «блискавку», то кільце навколо неї стало більш тонким і філігранним. Потужною візуальною основою для емблеми також служить напис. Новий шрифт, який називається «Opel Next» – легкий і одночасно енергійний, сучасний і чіткий. Він включає три різні варіанти написання: light (тонкий), regular (стандартний) і bold (жирний). Ці форми шрифту ідеально поєднуються один з одним і утворюють єдине ціле. Новий жовтий колір Opel символізує епоху електрифікації. Колір привертає увагу, закарбовується в пам’яті і забезпечує безпомилкову впізнаваність.

«Новій ері потрібні сучасні бренди. А сучасним брендам потрібен впізнаваний дизайн. Завдяки новим елементам фірмової символіки ми заявляємо про своє прагнення бути самобутніми, прогресивними, відкритими для нового і для майбутнього», – зазначає керівник відділу маркетингу Патрік Фурніоль.

Новий образ буде відображений у всіх сферах – від продуктів до продаж та маркетингу. Він буде реалізований у всіх каналах комунікації.

Новий образ був розроблений у співпраці з агентством VELOCITY McCANN, автором нового шрифту «Opel Next» є компанія Monotype.  


Блокбастер від Kia: автомобільний бренд додає рекламі сюжету та екшену.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Тренди у типографіці для дизайну сайту в 2021 році (Інфографіка)

Типографіка перетворює слова із простого друкованого тексту на витончений канал комунікації. Так багато можна сказати завдяки дизайну шрифтів — від ...

Американські інженери показали прототип крижаного робота IceBot

Американські інженери Девін Керрол (Devin Carrol) і Марк Йім (Mark Yim) з Пенсільванського університету створили прототип двоколісного робота IceBot. Усі ...

Бренд Oakley представляє маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Бренд Oakley, відомий своїми стильними окулярами, представив високотехнологічну захисну маску для обличчя, яка ідеально підходить для тих, хто носить окуляри. ...

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.

Creative Digest CIAU. Випуск #022

Чао, креатори! На зв’язку Creative Digest! Вітаємо всіх з Новим роком! Сподіваємось, ви добре відпочили за зимові свята та надихнулися ...