Львівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані кадри супроводжують приємні звуки замішування тіста, подрібнення начинок, розрізання свіжоспечених хрустких виробів. Саме вони викликають відомий «мурашковий» ефект ASMR. Розповідаємо деталі ASMR-проєкту.

Партнерський матеріал

Львівські дріжджі

Цей проєкт — реакція бренду на запит споживачів

У період пандемії збільшився рівень випікання дріжджової випічки, випікати почали люди, які до того навіть не уявляли себе в такій ролі. Процес роботи з тістом заспокоював їх, давав змогу переключитись з навколишньої невизначеності на домашній затишок і релакс.

Це підтверджувалось і статистикою Google: рецепти виробів із дріжджового тіста у Великодній період 2020 року шукали вдвічі більше, ніж у цей період попереднього року.

Крім того, з глибинних інтерв’ю, які проводились під час розробки комунікаційної стратегії бренду «Львівські дріжджі», стало відомо, що робота з тістом — це своєрідна медитація для людей, які печуть вдома постійно. Вони налаштовуються особливим чином, вмикають музику, створюють спокійну атмосферу довкола себе. Вчені й психологи також доводять, що для багатьох замішування тіста і сам процес приготування випічки є дієвим помічником при стресі [1, 2, 3, 4].

«Бренд “Львівські дріжджі” — лідер дріжджового ринку і вже давно не комунікує гарантовану роботу продукту, його підйомну силу. Для бренду на часі допомагати вирішувати проблеми свого споживача — зокрема, вже не перший рік ми допомагаємо українцям висловити свою любов близьким із емоційною платформою “Випікай любов”. Зараз бачимо запит у аудиторії до пошуку способів зменшити рівень стресу, багато людей при цьому знайшло рішення у процесі випікання дріжджових виробів. Тож наш ASMR-проєкт покликаний допомогти кожному віднайти внутрішній баланс і спокій та зануритись у релакс-атмосферу випікання. Відчувши запит споживача, ми вирішили допомогти українцям знизити рівень стресу вже звичним їм способом, але у новій формі ASMR-рецептів», — каже Назар Максимець, бренд-менеджер «Львівських дріжджів».

Львівські дріжджі

Про зйомку проєкту

YouTube-каналу «Львівських дріжджів» уже 2 роки. Зараз на ньому два напрями відео — рецепти випічки і поради для замішування вдалого тіста. Це подобається користувачам: вони чекають на нові рецепти, коментують, цікавляться і дякують. Основна частина аудиторії потрапляє на канал з пошуку — шукають рецепти і знаходять відео «Львівських дріжджів». Проте, люди дивляться YouTube не тільки, коли щось шукають. Вони вмикають відео, коли хочуть надихнутися, розважитися, або просто фоном — під їжу чи яку-небудь справу. 

«Ми хотіли скористатися цим. Щоб люди приходили на канал не за потреби, а просто щоб провести цікаво час. Це наступний рівень роботи з YouTube як із джерелом інформації від бренду. Ми шукали трендові формати YouTube, які б допомогли у просуванні каналу. Спостереження з інтерв’ю підштовхнули нас звернути увагу на ASMR.

Відеорецепти для “Львівських дріжджів” знімались не вперше, але досвіду з мікрофоном високої чутливості у команди досі не було. Працювати довелось не в спеціально облаштованій студії звукозапису (через замалу площу таких приміщень). Потрібно було багато світла, великий стіл для роботи і місце для знімальної групи. А тепер уявіть, як ніхто з шести людей — окрім людини, яка працює з тістом, — не ворушиться і майже не дихає у приміщенні з купою гарячого світла, вікна теж міцно зачинені, бо тісто не любить протягів… Було весело :)»,  — розповідає команда агенції HASHTAG.

Сценарії звуків були розроблені заздалегідь, зазначають автори проєкту: «Ми прописували кожен рух, уявляючи, як можуть звучати інгредієнти для п’яти різних страв. Дуже гарно звучав і сам продукт бренду. Упаковка сухих дріжджів ніжно шаруділа, а брусочок пресованих — кришився із приємним м’яким звуком. Це була окрема магія»

Задля атмосфери спокою у кадрі панує мінімалізм, а кольорова гама злегка приглушена. Складникам рецептури смаколиків дали можливість «говорити», а «голоси» техніки і посуду зробили тихішими. 

Львівські дріжджі

Подумки приготувати і майже наяву скуштувати піцу, мигдалевий хліб, багетики, похрумати пончиками та ягідними слойками можна в плейлисті ASMR на YouTube-каналі «Львівських дріжджів».

Про технологію ASMR

Нагадаємо: ASMR (автономна сенсорна меридіональна реакція) — феномен сприйняття, який викликає розслаблення та легку ейфорію у неймовірної кількості людей. Такі відчуття можуть бути спричинені звуковими, візуальними або тактильними стимулами. У випадку бренду «Львівські дріжджі» це заворожуючі звуки процесу випікання. 

Мільйони ASMR-роликів збирають мільярди переглядів. Цей формат як локомотив тренду аудіомаркетингу вийшов з-за лаштунків YouTube до масового глядача, і здається, що кожен другий креатор хоче отримати свій шматок хрумкого пирога [1, 2].


Читайте також: Віктор Синьков, копірайтер R Agency та засновник Київського Креативного Клубу, розповів про те, як власноруч втілив у життя ASMR-проєкт з «Укрзалізницею» та які висновки зробив на основі цього досвіду. 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #037

Добірка креативних рекрутингових кампаній. Інсайти з вебінару про контент-стратегію в SMM. Гумор у комунікації брендів. А також цікаві книги від ...

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...