Исследователи из Мадридского университета имени Карлоса III (UC3M), проекта Imdea, NEC Labs Europe и Политехнического университета Турина (Polito) провели эксперимент. Они загрузили два ролика на YouTube, а затем через систему Google AdWords приобрели рекламу для них.

После этого исследователи запустили простейших ботов, которые просмотрели ролики в общей сложности 150 раз. Из них только 25 просмотров YouTube посчитал «реальными», однако AdWords выставила счёт на оплату рекламы в 91 показе роликов.

Доцент UC3M Рубен Куэвас (Ruben Cuevas) отметил, что даже при таких показателях механизм защиты от ботов YouTube работает лучше, чем у конкурентов — например, французского хостинга Dailymotion. Он добавил, что в эксперименте намеренно использовались простейшие боты, которых может создать любой минимально разбирающийся в программировании человек.

В разговоре с Financial Times представители Google заявили, что свяжутся с исследователями для обсуждения результатов эксперимента. По их словам, компания инвестировала достаточно много средств в фильтрацию ботов как на хостинге, так и в AdWords.

Иллюстрация: shutterstock.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.