Кожна п’ята жінка в Україні стає жертвою психологічного чи фізичного насильства. Вражені цією статистикою, Ювелірний дім Zarina та креативне агентство Powerplant запустили проект Girl Power Sale. Результатом стали 290 000 грн, зібрані на підтримку українських жінок.

З кожної проданої прикраси за період розпродажу організатор перераховував частину коштів на облаштування центру реабілітації для жертв домашнього насильства.

«Girl Power Sale став не просто розпродажем. Він вкотре довів, як багато ми, українці, можемо зробити, коли діємо разом. Що наша сила — у здатності співчувати, готовності допомогти та в активній позиції», – вважають у компанії.

«Сила Жінки стала ключовим поняттям комунікації, — розповідає Анна Костильова, засновниця та креативна директорка агенції Powerplant. Для нас прикраси Zarina — це генератори енергії, які дають жінці сили змінити своє життя та навіть змінити життя інших. Це дуже круто — створювати бренд, який повертає жінкам їхню Girl Power».

Ідею втілювали:

Креативна директорка — Анна Костильова

Арт-директорка — Анна Ніколаєнко

Копірайтери — Анна Костильова, Олена Коломієць

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...