Бекон для джентльменов

В канадском Монреале открывается ресторан Brutus. Его изюминкой является то, что в каждое блюдо меню добавляется бекон. В ассортименте ресторана можно найти даже суши Bacon Sushi Rolls, которые готовятся с засахаренной курицей и сельдереем.

Владелец ресторана Энтони Жодуа (Anthoni Jodoin) рассказал, что идея создания такого заведения пришла к нему, когда он понял, что каждый любит бекон. Ему также захотелось создать место для джентльменов, которое напоминало бы старинные парикмахерские. Именно в этом стиле оформлен интерьер заведения.

Здесь подаются такие напитки, как Pork Soda. В его состав входит водка и газировка, подаётся он с беконом. Коктейль «Кровавая Мэри» подаётся с розочкой из бекона. Ресторан Жодуа откроется, когда он получит лицензию на продажу алкоголя. Пока же можно только мечтать, чтобы попробовать блюда, которые входят в меню Brutus.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...