Бейсбол и баскетбол дороже футбола
Возглавляют десятку самых дорогих брендов спортивных клубов представители США. Всего шесть американских клубов вошло в ТОП-10. Также в десятку попали четыре европейских клуба. Самым дорогим брендом спортивных клубов в мире признан бейсбольный клуб “Нью Йорк Янкиз” с 661 миллионом долларов.

1

“Нью Йорк Янкиз”

США

бейсбол

661 миллион долларов

2

“Лос-Анджелес Лейкерс”

США

баскетбол

521 миллион долларов

3

“Даллас Ковбойз”

США

американский футбол

497 миллион долларов

4

“Нью-Ингленд Пэтриотс”

США

американский футбол

465 миллион долларов

5

“Реал”

Испания

футбол

464 миллион долларов

6

“Манчестер Юнайтед”

Англия

футбол

446 миллион долларов

7

“Барселона”

Испания

футбол

437 миллион долларов

8

“Бавария”

Германия

футбол

375 миллион долларов

9

“Лос-Анджелес Доджерс”

США

Бейсбол

373 миллион долларов

10

“Нью-Йорк Никс”

США

баскетбол

361 миллион долларов

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...