Барселона чекає на молодих та найкреативніших!

Вже четвертий рік  Art Directors Сlub of Europe проводить ініціативу GREATNESS CHALLENGE. Молоді креатори з різних країн Європи мають шанс взяти участь у суддівстві фестивалю ADC*E Awards. Минулого року український клуб ADC*UA  представляв Антон Кудінов, що виборов право поїхати до Барселони з ідеєю, яка була названа найкращою на Greatness Challenge 2015. 

Для того щоб цього року поїхати в журі до Барселони, потрібно виконати наступні умови.

• Якщо Ваш рекламний досвід менший за два роки, об’єднайтеся з кимось у креативну пару у будь-якій рекламній агенції України. Ви можете працювати в різних агенціях.

• Придумайте разом ідею краудфандинг-кампанії, яка допоможе вам зібрати гроші на подорож до Барселони (враховуючи візу, переліт та проживання у Барселоні з 12 по 15 жовтня).

До 1 вересня ваша команда має надіслати опис ідеї в одному з форматів (Word; Power Point; Keynote) на електронну адресу: [email protected]

• 8 вересня члени журі ADC*UA визначать одну пару переможців шляхом голосування. Журі перш за все оцінюватиме оригінальність ідеї. Обрана пара переможців поїде до Барселони на зібрані кошти.

• До 6 жовтня пара переможців має зробити короткий відео-кейс – презентацію свого проекту (до 1,30 хв.), надіслати відео до ADC*E до Барселони та розпочинати збирати речі.

 

А потім в Барселоні…

• 13 жовтня молоді креативні пари з різних країн Європи, разом з професійним журі, визначатимуть переможців European Creativity Festival. Саме тут ви зможете провести цілий день разом з відомими креативними креативщиками  і послухати їхні суддівські коментарі. 

• 14-15 жовтня пройде фестиваль ADC*E Awards, де ви побачите роботи переможців, візьмете участь в обговореннях  і послухаєте лекції провідних європейських майстрів реклами. Крім усього іншого,  журі ADC*E Awards оголосить імена тих, хто придумав найкращу ідею GREATNESS CHALLENGE 2016. 

Час пішов! Починайте думати!

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...