Барселона чекає на молодих та найкреативніших!

Вже четвертий рік  Art Directors Сlub of Europe проводить ініціативу GREATNESS CHALLENGE. Молоді креатори з різних країн Європи мають шанс взяти участь у суддівстві фестивалю ADC*E Awards. Минулого року український клуб ADC*UA  представляв Антон Кудінов, що виборов право поїхати до Барселони з ідеєю, яка була названа найкращою на Greatness Challenge 2015. 

Для того щоб цього року поїхати в журі до Барселони, потрібно виконати наступні умови.

• Якщо Ваш рекламний досвід менший за два роки, об’єднайтеся з кимось у креативну пару у будь-якій рекламній агенції України. Ви можете працювати в різних агенціях.

• Придумайте разом ідею краудфандинг-кампанії, яка допоможе вам зібрати гроші на подорож до Барселони (враховуючи візу, переліт та проживання у Барселоні з 12 по 15 жовтня).

До 1 вересня ваша команда має надіслати опис ідеї в одному з форматів (Word; Power Point; Keynote) на електронну адресу: [email protected]

• 8 вересня члени журі ADC*UA визначать одну пару переможців шляхом голосування. Журі перш за все оцінюватиме оригінальність ідеї. Обрана пара переможців поїде до Барселони на зібрані кошти.

• До 6 жовтня пара переможців має зробити короткий відео-кейс – презентацію свого проекту (до 1,30 хв.), надіслати відео до ADC*E до Барселони та розпочинати збирати речі.

 

А потім в Барселоні…

• 13 жовтня молоді креативні пари з різних країн Європи, разом з професійним журі, визначатимуть переможців European Creativity Festival. Саме тут ви зможете провести цілий день разом з відомими креативними креативщиками  і послухати їхні суддівські коментарі. 

• 14-15 жовтня пройде фестиваль ADC*E Awards, де ви побачите роботи переможців, візьмете участь в обговореннях  і послухаєте лекції провідних європейських майстрів реклами. Крім усього іншого,  журі ADC*E Awards оголосить імена тих, хто придумав найкращу ідею GREATNESS CHALLENGE 2016. 

Час пішов! Починайте думати!

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...