banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за 2 дні після вилову. Такою свіжою, що вона ще пахне морем. І це — поки звичайні магазини везуть морепродукти десь 14 днів. Але найважливіша фішка Seadora в тому, що з нею ти рятуєш світ. Бо рибалки виходять в море лише після твого замовлення. Щоб не ловити зайвого. Тобто ноу вейст у всій своїй красі.

Про цю красу свідомого споживання Seadora хотіла розповісти усьому світові. Тому в banda мали розробити комунікацію, зрозумілу в будь-якому куточку планети.

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Позиція: fish-booking online

Перш за все, креативники вирішили зрозуміти любителей рибки і зрозуміли, що більшість… нічого в ній не розуміє. Звичайно, в магазині ми з розумним обличчям заглядуємо рибі в очі, під зябра і нюхаємо її, як нову шампуньку. Але все одно нічого в ній не кумекаємо. Бо якось це… складно.

А у цьому випадку до цього «складно» додається ще одне: люди не звикли купувати рибу в Інтернеті. Тим паче, по передзамовленню. Ось бронювати готельні номери чи квитки заздалегідь — ми звикли. А рибу — ні. Бо якось це… складно. А хочеться, щоб просто і зрозуміло. Як і все в онлайні.

Так народилося нове позиціонування Seadora: fish-booking online.

Бо тут ти бронюєш рибку у простих рибалок, яким довіряєш. Так само легко, як квитки чи готельні номери.

Дизайн, помітний при найшвидшому скролі

Аби розповідати про Seadora в соцмережах було так само легко, як нею користуватися, був потрібен помітний і функціональний дизайн.

Такий, що виділить бренд з-поміж навалу фоточок у стрічці новин і допоможе йому швидко розказати про себе хоч в сторісі, хоч в двосекундній гіфці.

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Рибка, ніби тільки з причалу

Проте, аби переконати людей купувати рибу онлайн, одного дизайну було замало. Тому наступним кроком banda стала велика комунікація в digital.

І щоб швидко розказати людям про новий сервіс, команда banda вирішила сконцентруватись на одному чіткому повідомленні: риба на Seadora така ж свіжа, ніби тільки з причалу.


Дивіться також підозрілий кейс ОККО: в новій кампанії від banda розкривається правда про те, що стоїть за усім гарним на АЗК.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Nebo ideas agency и магия кофе «Чорна Карта»

Nebo ideas agency выпустило новый магический ролик для бренда «Чорна Карта». В нем креативщики решили показать историю одного дворика итальянского ...

Сміття та футболки на все життя: що продавали британські екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020

Ці три екоініціативи у Чорну п’ятницю 2020 скористалися нагодою привернути увагу до пластикового забруднення, вуглецевих викидів та вимирання диких тварин.

Microsoft патентує технологію для оцінки продуктивності робочих нарад

Meeting Insight Computing System розрахована на те, щоб спостерігати за людьми в ході наради, а потім дати поради щодо шляхів її вдосконалення.

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...