banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за 2 дні після вилову. Такою свіжою, що вона ще пахне морем. І це — поки звичайні магазини везуть морепродукти десь 14 днів. Але найважливіша фішка Seadora в тому, що з нею ти рятуєш світ. Бо рибалки виходять в море лише після твого замовлення. Щоб не ловити зайвого. Тобто ноу вейст у всій своїй красі.

Про цю красу свідомого споживання Seadora хотіла розповісти усьому світові. Тому в banda мали розробити комунікацію, зрозумілу в будь-якому куточку планети.

7ZFgxAuQ - banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Rf ko10Q - banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Позиція: fish-booking online

Перш за все, креативники вирішили зрозуміти любителей рибки і зрозуміли, що більшість… нічого в ній не розуміє. Звичайно, в магазині ми з розумним обличчям заглядуємо рибі в очі, під зябра і нюхаємо її, як нову шампуньку. Але все одно нічого в ній не кумекаємо. Бо якось це… складно.

А у цьому випадку до цього «складно» додається ще одне: люди не звикли купувати рибу в Інтернеті. Тим паче, по передзамовленню. Ось бронювати готельні номери чи квитки заздалегідь — ми звикли. А рибу — ні. Бо якось це… складно. А хочеться, щоб просто і зрозуміло. Як і все в онлайні.

Так народилося нове позиціонування Seadora: fish-booking online.

Бо тут ти бронюєш рибку у простих рибалок, яким довіряєш. Так само легко, як квитки чи готельні номери.

Дизайн, помітний при найшвидшому скролі

Аби розповідати про Seadora в соцмережах було так само легко, як нею користуватися, був потрібен помітний і функціональний дизайн.

Такий, що виділить бренд з-поміж навалу фоточок у стрічці новин і допоможе йому швидко розказати про себе хоч в сторісі, хоч в двосекундній гіфці.

c6oHJ9ww - banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

3PdLQf1g - banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

RV94ZxHw - banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

xqdnX6ig - banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

RDUjD w8 - banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

YJ4Sm PE - banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Рибка, ніби тільки з причалу

Проте, аби переконати людей купувати рибу онлайн, одного дизайну було замало. Тому наступним кроком banda стала велика комунікація в digital.

І щоб швидко розказати людям про новий сервіс, команда banda вирішила сконцентруватись на одному чіткому повідомленні: риба на Seadora така ж свіжа, ніби тільки з причалу.


Дивіться також підозрілий кейс ОККО: в новій кампанії від banda розкривається правда про те, що стоїть за усім гарним на АЗК.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AB InBev Efes Україна та Carlsberg Ukraine створили кампанію до Всесвітнього дня відповідального споживання пива

Аліна Паш, креативники MAKE SENSE та українські пивні гіганти закликають підлітків бути на стилі, а дорослих: «не продавати, не наливати ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Челендж для моряків та інфлюенсерів: як виглядає рекламна кампанія військових США

Військово-морські сили США залучили до челенджу «Sailor VS» ряд популярних відеоблогерів, запросивши їх позмагатися в майстерності з військовими моряками.

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

«Мапа реновації»: у Києві створили онлайн-мапу із занедбаними пам’ятками архітектури й історії

У Києві створили онлайн-мапу із занедбаними будівлями «Мапа реновації». Зараз на мапі можна побачити розташування занедбаних пам’яток архітектури й історії лише Шевченківського району Києва. ...

Притча поза часом: український режисер зняв чорно-білий фільм про проблемне квартирне питання

Після смерті матері троє її дорослих дітей починають сварку через квартиру, в якій вони провели своє дитинство. Молодший син Павло ...