banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за 2 дні після вилову. Такою свіжою, що вона ще пахне морем. І це — поки звичайні магазини везуть морепродукти десь 14 днів. Але найважливіша фішка Seadora в тому, що з нею ти рятуєш світ. Бо рибалки виходять в море лише після твого замовлення. Щоб не ловити зайвого. Тобто ноу вейст у всій своїй красі.

Про цю красу свідомого споживання Seadora хотіла розповісти усьому світові. Тому в banda мали розробити комунікацію, зрозумілу в будь-якому куточку планети.

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Позиція: fish-booking online

Перш за все, креативники вирішили зрозуміти любителей рибки і зрозуміли, що більшість… нічого в ній не розуміє. Звичайно, в магазині ми з розумним обличчям заглядуємо рибі в очі, під зябра і нюхаємо її, як нову шампуньку. Але все одно нічого в ній не кумекаємо. Бо якось це… складно.

А у цьому випадку до цього «складно» додається ще одне: люди не звикли купувати рибу в Інтернеті. Тим паче, по передзамовленню. Ось бронювати готельні номери чи квитки заздалегідь — ми звикли. А рибу — ні. Бо якось це… складно. А хочеться, щоб просто і зрозуміло. Як і все в онлайні.

Так народилося нове позиціонування Seadora: fish-booking online.

Бо тут ти бронюєш рибку у простих рибалок, яким довіряєш. Так само легко, як квитки чи готельні номери.

Дизайн, помітний при найшвидшому скролі

Аби розповідати про Seadora в соцмережах було так само легко, як нею користуватися, був потрібен помітний і функціональний дизайн.

Такий, що виділить бренд з-поміж навалу фоточок у стрічці новин і допоможе йому швидко розказати про себе хоч в сторісі, хоч в двосекундній гіфці.

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Рибка, ніби тільки з причалу

Проте, аби переконати людей купувати рибу онлайн, одного дизайну було замало. Тому наступним кроком banda стала велика комунікація в digital.

І щоб швидко розказати людям про новий сервіс, команда banda вирішила сконцентруватись на одному чіткому повідомленні: риба на Seadora така ж свіжа, ніби тільки з причалу.


Дивіться також підозрілий кейс ОККО: в новій кампанії від banda розкривається правда про те, що стоїть за усім гарним на АЗК.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...