Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за 2 дні після вилову. Такою свіжою, що вона ще пахне морем. І це — поки звичайні магазини везуть морепродукти десь 14 днів. Але найважливіша фішка Seadora в тому, що з нею ти рятуєш світ. Бо рибалки виходять в море лише після твого замовлення. Щоб не ловити зайвого. Тобто ноу вейст у всій своїй красі.
Про цю красу свідомого споживання Seadora хотіла розповісти усьому світові. Тому в banda мали розробити комунікацію, зрозумілу в будь-якому куточку планети.
Позиція: fish-booking online
Перш за все, креативники вирішили зрозуміти любителей рибки і зрозуміли, що більшість… нічого в ній не розуміє. Звичайно, в магазині ми з розумним обличчям заглядуємо рибі в очі, під зябра і нюхаємо її, як нову шампуньку. Але все одно нічого в ній не кумекаємо. Бо якось це… складно.
А у цьому випадку до цього «складно» додається ще одне: люди не звикли купувати рибу в Інтернеті. Тим паче, по передзамовленню. Ось бронювати готельні номери чи квитки заздалегідь — ми звикли. А рибу — ні. Бо якось це… складно. А хочеться, щоб просто і зрозуміло. Як і все в онлайні.
Так народилося нове позиціонування Seadora: fish-booking online.
Бо тут ти бронюєш рибку у простих рибалок, яким довіряєш. Так само легко, як квитки чи готельні номери.
Дизайн, помітний при найшвидшому скролі
Аби розповідати про Seadora в соцмережах було так само легко, як нею користуватися, був потрібен помітний і функціональний дизайн.
Такий, що виділить бренд з-поміж навалу фоточок у стрічці новин і допоможе йому швидко розказати про себе хоч в сторісі, хоч в двосекундній гіфці.
Рибка, ніби тільки з причалу
Проте, аби переконати людей купувати рибу онлайн, одного дизайну було замало. Тому наступним кроком banda стала велика комунікація в digital.
І щоб швидко розказати людям про новий сервіс, команда banda вирішила сконцентруватись на одному чіткому повідомленні: риба на Seadora така ж свіжа, ніби тільки з причалу.
Дивіться також підозрілий кейс ОККО: в новій кампанії від banda розкривається правда про те, що стоїть за усім гарним на АЗК.