Banda і monobank заспівали прощальну баладу олдскульному банкінгу

З 29 квітня НБУ дозволив банкам відкривати рахунки онлайн без відвідування відділень. 

Це хороша новина для тих, хто не міг відкрити карту monobank, бо живе у невеличких населених пунктах, не може або не хоче виходити з дому за карткою, знаходиться за кордоном чи просто прокрастинує, що теж ОК.

Тепер все просто: качаєш додаток, за декілька хвилин проходиш онлайн ідентифікацію, користуєшся. Тут платиш комуналку, переводиш кошти без комісії, отримуєш кешбек та кредит під 0% до 2-х місяців, а паралельно — збираєш нагороди й милуєшся котиком. 

Віртуальна картка monobank працює одразу після онлайн-активації, а фізичну можна згодом отримати поштою.

У Banda надихнулись новими mono-змінами та заспівали прощальну баладу олдскульному банкінгу:

А потім «пройшлися» по всіх фічах, які активуються одразу після онлайн-ідентифікації: 

Увесь креатив створювався під діджитал. Було розроблено серію роликів з різними фічами, у різних форматах і навіть з різним рівнем гучності звуку. Всього вийшло 127 роликів, щоб відслідкувати взаємодію аудиторії з креативами та згодом покращети ефективнисть кампанії.  


Нагадаємо, що Banda стала найефективнішим незалежним рекламним агентством світу по версії Global Effie Index 2020.

А на що була б схожа типова світова банкнота: вебсайт Money.co.uk опублікував дослідження, у якому було розглянуто різноманітні естетичні атрибути паперових грошей з різних країн світу. Зокрема їхня класифікація за системою кольорів Pantone.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Реклама на поштових марках. Частина друга: українська практика

З перших випусків поштові марки незалежної України привернули увагу світової філателістичної спільноти. І не лише тому, що на мапі з’явилася ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...