Banda і monobank заспівали прощальну баладу олдскульному банкінгу

З 29 квітня НБУ дозволив банкам відкривати рахунки онлайн без відвідування відділень. 

Це хороша новина для тих, хто не міг відкрити карту monobank, бо живе у невеличких населених пунктах, не може або не хоче виходити з дому за карткою, знаходиться за кордоном чи просто прокрастинує, що теж ОК.

Тепер все просто: качаєш додаток, за декілька хвилин проходиш онлайн ідентифікацію, користуєшся. Тут платиш комуналку, переводиш кошти без комісії, отримуєш кешбек та кредит під 0% до 2-х місяців, а паралельно — збираєш нагороди й милуєшся котиком. 

Віртуальна картка monobank працює одразу після онлайн-активації, а фізичну можна згодом отримати поштою.

У Banda надихнулись новими mono-змінами та заспівали прощальну баладу олдскульному банкінгу:

А потім «пройшлися» по всіх фічах, які активуються одразу після онлайн-ідентифікації: 

Увесь креатив створювався під діджитал. Було розроблено серію роликів з різними фічами, у різних форматах і навіть з різним рівнем гучності звуку. Всього вийшло 127 роликів, щоб відслідкувати взаємодію аудиторії з креативами та згодом покращети ефективнисть кампанії.  


Нагадаємо, що Banda стала найефективнішим незалежним рекламним агентством світу по версії Global Effie Index 2020.

А на що була б схожа типова світова банкнота: вебсайт Money.co.uk опублікував дослідження, у якому було розглянуто різноманітні естетичні атрибути паперових грошей з різних країн світу. Зокрема їхня класифікація за системою кольорів Pantone.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних ...

Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній ...