Banda і monobank заспівали прощальну баладу олдскульному банкінгу

З 29 квітня НБУ дозволив банкам відкривати рахунки онлайн без відвідування відділень. 

Це хороша новина для тих, хто не міг відкрити карту monobank, бо живе у невеличких населених пунктах, не може або не хоче виходити з дому за карткою, знаходиться за кордоном чи просто прокрастинує, що теж ОК.

Тепер все просто: качаєш додаток, за декілька хвилин проходиш онлайн ідентифікацію, користуєшся. Тут платиш комуналку, переводиш кошти без комісії, отримуєш кешбек та кредит під 0% до 2-х місяців, а паралельно — збираєш нагороди й милуєшся котиком. 

Віртуальна картка monobank працює одразу після онлайн-активації, а фізичну можна згодом отримати поштою.

У Banda надихнулись новими mono-змінами та заспівали прощальну баладу олдскульному банкінгу:

А потім «пройшлися» по всіх фічах, які активуються одразу після онлайн-ідентифікації: 

Увесь креатив створювався під діджитал. Було розроблено серію роликів з різними фічами, у різних форматах і навіть з різним рівнем гучності звуку. Всього вийшло 127 роликів, щоб відслідкувати взаємодію аудиторії з креативами та згодом покращети ефективнисть кампанії.  


Нагадаємо, що Banda стала найефективнішим незалежним рекламним агентством світу по версії Global Effie Index 2020.

А на що була б схожа типова світова банкнота: вебсайт Money.co.uk опублікував дослідження, у якому було розглянуто різноманітні естетичні атрибути паперових грошей з різних країн світу. Зокрема їхня класифікація за системою кольорів Pantone.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд «Природне Джерело» та «ДонорUA» запускають спільний соціальний проєкт «Крапля до краплі»

Кров – це рідина, без якої неможливе функціонування людського організму. Донорська кров, як і питна вода, необхідна для всебічної підтримки ...

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...