Пандемія коронавірусу вплинула на суспільство швидко та неочікувано. І деяким брендам довелось швидко скасовувати свої кампанії, оскільки така реклама в умовах епідемії викликала чимале обурення з боку споживачів.

ASOS

Коли ASOS почала випускати свої кольчужні маски у серпні 2019 року, над їх дизайном насміхалися вже тоді. Але якщо кілька місяців тому вони ще мали якийсь шанс у світі моди, то аж ніяк не зараз. Особливо з огляду на те, що в умовах епідемії коронавірусу медичні маски стали об’єктом дезінформації і Facebook та Google навіть заборонили їх рекламу.

Norwegian Cruise Lines

Норвезькі круїзні лінії цього року серйозно вклалися у рекламу, витративши на неї майже 10 мільйонів доларів. Відповідно, їхні рекламні ролики можна було побачити всюди.

Навіть під час рекламної паузи посеред передачі CNN, присвяченій спалаху коронавірусу на круїзному лайнері Grand Princess, коли всіх пасажирів довелося ізолювати у каютах. І тут раптом оптимістична реклама, щасливі люди, всі насолоджуються подорожжю… Не кращий час для такої реклами, м’яко кажучи.

Geico

Страхова компанія Geico також прибрала з соцмереж ролик «Perfect High Five», у якому весь офіс «роздає п’ять» один одному. В той час, коли люди намагаються підтримувати певну дистанцію між собою, це видається просто знущанням якимось.

Lysol

Не всі бренди зазнають збитків під час епідемії. Принаймні у тих із них, які продають антисептичні засоби, справи йдуть непогано. А особливо непогано вони йдуть у компанії Reckitt Benckiser, яка випускає вологі серветки та спрей-антисептик Lysol. От тільки враховуючи, що з полиць магазинів їх вже давно розмели, така реклама в умовах епідемії була сприйнята багатьма як вкрай нетактовна.

KFC

Мережа фастфуду KFC також оголосила про призупинення у Великобританії своєї кампанії, яка показувала людей, що ретельно облизують пальці після смаженої курочки. Цій кампанії не пощастило бути запущеною саме перед тим, як гігієну рук оголосили вкрай необхідною для уникнення коронавірусу.

Axe

Бренд Axe скасував свою кампанію «Don’t Overthink It». По-перше, тому що глядачами дуже негативно був сприйнятий той момент у рекламному ролику, коли глядачі на стадіоні масово ховаються за кисневими масками від запаху поту. А по-друге, ані переповненого стадіону, ані баскетбольного матчу найближчим часом очікувати не доводиться, оскільки чемпіонат NCAA було скасовано також.

Hershey

Кампанія «Heartwarming the world» Hershey також, як виявилося, принципово суперечить запобіжним заходам проти поширення інфекції. Тому компанія тимчасово прибрала ту рекламу, де можна побачити спілкування між людьми. Обіймам та рукостисканням доведеться почекати безпечніших часів.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...