7 брендів, чия реклама в умовах епідемії виявилася нетактовною

Пандемія коронавірусу вплинула на суспільство швидко та неочікувано. І деяким брендам довелось швидко скасовувати свої кампанії, оскільки така реклама в умовах епідемії викликала чимале обурення з боку споживачів.

ASOS

Коли ASOS почала випускати свої кольчужні маски у серпні 2019 року, над їх дизайном насміхалися вже тоді. Але якщо кілька місяців тому вони ще мали якийсь шанс у світі моди, то аж ніяк не зараз. Особливо з огляду на те, що в умовах епідемії коронавірусу медичні маски стали об’єктом дезінформації і Facebook та Google навіть заборонили їх рекламу.

Norwegian Cruise Lines

Норвезькі круїзні лінії цього року серйозно вклалися у рекламу, витративши на неї майже 10 мільйонів доларів. Відповідно, їхні рекламні ролики можна було побачити всюди.

Навіть під час рекламної паузи посеред передачі CNN, присвяченій спалаху коронавірусу на круїзному лайнері Grand Princess, коли всіх пасажирів довелося ізолювати у каютах. І тут раптом оптимістична реклама, щасливі люди, всі насолоджуються подорожжю… Не кращий час для такої реклами, м’яко кажучи.

Geico

Страхова компанія Geico також прибрала з соцмереж ролик «Perfect High Five», у якому весь офіс «роздає п’ять» один одному. В той час, коли люди намагаються підтримувати певну дистанцію між собою, це видається просто знущанням якимось.

Lysol

Не всі бренди зазнають збитків під час епідемії. Принаймні у тих із них, які продають антисептичні засоби, справи йдуть непогано. А особливо непогано вони йдуть у компанії Reckitt Benckiser, яка випускає вологі серветки та спрей-антисептик Lysol. От тільки враховуючи, що з полиць магазинів їх вже давно розмели, така реклама в умовах епідемії була сприйнята багатьма як вкрай нетактовна.

KFC

Мережа фастфуду KFC також оголосила про призупинення у Великобританії своєї кампанії, яка показувала людей, що ретельно облизують пальці після смаженої курочки. Цій кампанії не пощастило бути запущеною саме перед тим, як гігієну рук оголосили вкрай необхідною для уникнення коронавірусу.

Axe

Бренд Axe скасував свою кампанію «Don’t Overthink It». По-перше, тому що глядачами дуже негативно був сприйнятий той момент у рекламному ролику, коли глядачі на стадіоні масово ховаються за кисневими масками від запаху поту. А по-друге, ані переповненого стадіону, ані баскетбольного матчу найближчим часом очікувати не доводиться, оскільки чемпіонат NCAA було скасовано також.

Hershey

Кампанія «Heartwarming the world» Hershey також, як виявилося, принципово суперечить запобіжним заходам проти поширення інфекції. Тому компанія тимчасово прибрала ту рекламу, де можна побачити спілкування між людьми. Обіймам та рукостисканням доведеться почекати безпечніших часів.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.