Скандал з відомою реперкою Alyona Alyona отримав відгук в новому банері Укрпошти.

Нагадаємо, відмітившись на Форумі “Від Крут др Брюселю”, на якому Петро Порошенко оголосив по початок своєї виборчої кампанії, співачка згодом почала виправдовуватися, нібито вона потрапила на форум випадково, нібито її обдурили, обіцяючи, що там будуть розглядатися питання фінансування дитсадків і таке інше.

“Якщо ваша посилка, як Alyona Alyona, приїхала не туди куди збиралась, ви завжди можете скористатися послугою Автоповернення та відіслати її назад в умовну Баришівку ?Головне, аби на відправленні була зазначена правильна зворотня адреса ?Це базова послуга Укрпошти, яка має фіксовану ціну — 6 гривень незалежно від габаритів, ваги та відстані” – написав на своїй сторінці в фейсбуці Генеральний директор Укрпошти Ігор Смелянський.

До його посту СММ Укрпошти додали банер-ілюстрацію

Схоже, Укрпошта обрала тролінг як креативних шлях до самопросування. У всякому випадку, оперативність та гумор нікому ще не завадили.

Раніше таким же чином Укрпошта відреагувала на скандал із синіми шапочками в Давосі

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.