АВК разом з BBDO Ukraine запустили комунікацію BRUNCH — стартапу на ринку снеків

BRUNCH — це перший в історії снек, створений виключно з корисних речей. Він повністю натуральний, начинений чеддером або пармезаном. Корпус сендвіча BRUNCH на 92% складається зі злаків.

Скоро лінійка поповниться в’яленими томатами, солодким перцем і OMG якою смакотою!

«Ми в BBDO Ukraine мали честь бути причетними до лонча нашого першого інноваційного українського снека від АВК, який точно змінить усю категорію, а в подальшому – і ринок продуктів харчування. Ми придумали бадьору вірусну пісеньку, на яку акуратно нанизали ситуації споживання продукту, створили ТВ-ролик і комунікацію для радіо»розповіли в агентстві.

Так, BRUNCH — це про офіс, пробіжки, довгі поїздки та універ. А ще про побаченняпоходивкінопоїздкидобатьківвивсещечитаєтеокейпродовжуємопрогориекспедиціїпропростоліньготувати!

АВК разом з BBDO Ukraine запустили комунікацію BRUNCH — стартапу на ринку снеків
АВК разом з BBDO Ukraine запустили комунікацію BRUNCH — стартапу на ринку снеків
АВК разом з BBDO Ukraine запустили комунікацію BRUNCH — стартапу на ринку снеків
АВК разом з BBDO Ukraine запустили комунікацію BRUNCH — стартапу на ринку снеків

А нещодавно ТМ «Щедрий Дар» презентувала мобільну гру про вітаміни та їх користь для здоров’я людини

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Новий Mini Electric Pacesetter кидає виклик римському метро

Бренд Mini, відомий своїми культовими малолітражками, відзначає в новій рекламі випуск першого електромобіля Mini Electric Pacesetter. Щоб привернути увагу до ...

Реп-виконавиця alyona alyona стала голосом орфанних пацієнтів в Україні

Орфанні хвороби — рідкісні хвороби. Ці захворювання мають тяжкий і хронічний перебіг, призводять до інвалідності, а також супроводжуються зниженням якості ...

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...