По данным Business Insider, Apple потратила на цифровую рекламу на 179% больше, чем ее основной конкурент, южнокорейская компания Samsung. Издание ссылается на данные Pathmatics.

По имеющимся данным, за годовой период, завершившийся 30 ноября 2016 года, Apple потратила в США $97 млн на дисплейную, мобильную и видеорекламу. У Samsung этот показатель составил $80,4 млн. Если же исключить рекламу товаров Samsung, которые не имеют конкурентов в ассортименте Apple, например, холодильников и стиральных машин, то окажется, что Apple тратит на 179% больше, чем Samsung.

Между тем, Business Insider отмечает, что анализ Pathmatics не охватывает рекламу в социальных сетях и в результатах поиска.

Напомним, что 25 ноября Apple выпустила отчет, в котором не стала публиковать данные о расходах компании на рекламу в 2016 году. Указывалось, что расходы на рекламу включены в раздел «коммерческие, общехозяйственные и административные расходы» (SG&A). Предположительно, Apple решила скрыть затраты на рекламу из-за того, что потратила на рекламу больше Samsung. С чем связано решение не раскрывать объем затрат на рекламу, в самой Apple не объяснили.


Подробнее: http://adindex.ru/news/digital/2016/12/5/156480.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...