Apple опередила конкурентов в рекламных расходах

По данным Business Insider, Apple потратила на цифровую рекламу на 179% больше, чем ее основной конкурент, южнокорейская компания Samsung. Издание ссылается на данные Pathmatics.

По имеющимся данным, за годовой период, завершившийся 30 ноября 2016 года, Apple потратила в США $97 млн на дисплейную, мобильную и видеорекламу. У Samsung этот показатель составил $80,4 млн. Если же исключить рекламу товаров Samsung, которые не имеют конкурентов в ассортименте Apple, например, холодильников и стиральных машин, то окажется, что Apple тратит на 179% больше, чем Samsung.

Между тем, Business Insider отмечает, что анализ Pathmatics не охватывает рекламу в социальных сетях и в результатах поиска.

Напомним, что 25 ноября Apple выпустила отчет, в котором не стала публиковать данные о расходах компании на рекламу в 2016 году. Указывалось, что расходы на рекламу включены в раздел «коммерческие, общехозяйственные и административные расходы» (SG&A). Предположительно, Apple решила скрыть затраты на рекламу из-за того, что потратила на рекламу больше Samsung. С чем связано решение не раскрывать объем затрат на рекламу, в самой Apple не объяснили.


Подробнее: http://adindex.ru/news/digital/2016/12/5/156480.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...