Та, которая ноcит Прада, выступит на Cannes Lions 2016

Анна Винтур занимает должность главного редактора Vogue с июля 1988 года, а в марте 2013 года  она стала ещё и художественным руководителем Condé Nast. Она также разработала и успешно запустила Teen Vogue в 2001 году.

Всё время своего пребывания в Vogue Анна Винтур активно принимает участие в филантропическом сборе средств, в частности, для Metropolitan Museum of Art's Costume Institute. Для них Анна собрала более 150 млн $. Она была лауреатом многочисленных наград за высококачественное руководство и благотворительную деятельность, в том числе Council of Fashion Designers of America (CFDA) Lifetime Achievement Award, а также Award of Courage for AIDS Research от Американского фонда исследований СПИДа.

В 2008 году за службу британской журналистике и моде, Анна Винтур получила орден Британской империи королевы Елизаветы II. В октябре 2009 года президент Обама назначил ее в Президентский комитет по делам искусств и гуманитарных наук. Не так давно, в 2011 году она была удостоена награды Legion d’Honneu от президента Франции Николя Саркози. Она также является избирательным опекуном The Metropolitan Museum of Art.

Широкоизвестна Анна Винтур стала после выхода в 2006 году на экраны фильма «Дьявол носит Prada», в котором она стала прототипом главной героини. Бывшая помощница Винтур написала одноименный роман в 2003 году на основе личного опыта работы с ней. Книга стала бестселлером, и в 2006 году на суд зрителей вышла екранизация романа. 

Увидеть и услышать легендарную личность смогут гости Cannes Lions 2016, 21 июня в 10.00.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...