Та, которая ноcит Прада, выступит на Cannes Lions 2016

Анна Винтур занимает должность главного редактора Vogue с июля 1988 года, а в марте 2013 года  она стала ещё и художественным руководителем Condé Nast. Она также разработала и успешно запустила Teen Vogue в 2001 году.

Всё время своего пребывания в Vogue Анна Винтур активно принимает участие в филантропическом сборе средств, в частности, для Metropolitan Museum of Art's Costume Institute. Для них Анна собрала более 150 млн $. Она была лауреатом многочисленных наград за высококачественное руководство и благотворительную деятельность, в том числе Council of Fashion Designers of America (CFDA) Lifetime Achievement Award, а также Award of Courage for AIDS Research от Американского фонда исследований СПИДа.

В 2008 году за службу британской журналистике и моде, Анна Винтур получила орден Британской империи королевы Елизаветы II. В октябре 2009 года президент Обама назначил ее в Президентский комитет по делам искусств и гуманитарных наук. Не так давно, в 2011 году она была удостоена награды Legion d’Honneu от президента Франции Николя Саркози. Она также является избирательным опекуном The Metropolitan Museum of Art.

Широкоизвестна Анна Винтур стала после выхода в 2006 году на экраны фильма «Дьявол носит Prada», в котором она стала прототипом главной героини. Бывшая помощница Винтур написала одноименный роман в 2003 году на основе личного опыта работы с ней. Книга стала бестселлером, и в 2006 году на суд зрителей вышла екранизация романа. 

Увидеть и услышать легендарную личность смогут гости Cannes Lions 2016, 21 июня в 10.00.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...