Android без рекламы – смартфону легче

Поддерживаемый интернет-сообществом проект с открытым кодом Adblock Plus избавляет пользователей от рекламы и скачан уже более 300 млн раз. Он является наиболее загружаемым и часто используемым блокировщиком онлайн-рекламы в мире, который теперь доступен и в мобильной версии — в виде отдельного браузера.

Мобильные приложения на iOS и Android уже доступны для скачивания в соответствующих магазинах. В App Store проект Adblock появилось впервые, в то время как в Play Market ему не позволяли появится еще с марта 2013 года. С конца мая текущего года браузер Adblock для Android работал в бета-версии. За первую неделю его скачали более 300 000 пользователей.

Авторы приложений утверждают, что блокировка рекламы может продлить работу батареи устройства. Кроме того, интернет-страницы будут открываться быстрее из-за отсутствия баннеров.

Браузер Adblock поможет повысить уровень защиты мобильного устройства и снизить риск заражения вирусами. Функции его блокировки включают в себя поддержку избранных веб-сайтов с помощью добавления их в «белый список», изменение настроек по умолчанию для блокировки всей рекламы, отключение слежения и кнопок социальных медиа, а также блокировку вредоносных баннеров.

Фотоиллюстрация использована с разрешения shutterstock.com


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.