Американских селебрити просят отмечать рекламу в своих постах

Как сообщается, просьба подготовлена после обращения правозащитной организации Public Citizen. В сентябре 2016 года она отмечала, что ряд известных персон не указывает, что тот или иной их пост является рекламным. Тогда среди тех, кто нарушает правила, называли семью Кардашьян, певицу Рианну, олимпийского чемпиона Майкла Фелпса, актера Криса Пратта, теннисистку Серену Уильямс.

Комиссия просит указывать информацию о рекламе в начале сообщения и не скрывать ее среди хэштегов.

Добавим, что пока письмо носит рекомендательный характер. О возможных санкциях для тех, кто не будет соблюдать правила, не сообщается.


Подробнее: https://adindex.ru/news/digital/2017/04/20/159360.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...

Твоя легальна трава вдома: Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня ...

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.