• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Аллен Айверсон надихає йти власним шляхом у новій глобальній кампанії Reebok

17 Лютого, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Аллен Айверсон надихає йти власним шляхом у новій глобальній кампанії Reebok
Share on FacebookShare on Twitter

Під керівництвом старшого директора з маркетингу та дизайну бренду Джіда Осіфесо Reebok запускає ключову брендову кампанію року «Життя — це спорт. Будь гравцем, а не глядачем», якою надихає всіх слідувати своїм захопленням, цінувати індивідуальність та обіймати активну життєву позицію.

Майже сорок років тому, у 1984 році, Reebok представив кампанію Because Life is Not a Spectator Sport, і сьогодні бренд знову повертається до цієї філософії, закликаючи кожного бути учасником свого життя, незалежно від того, що ним рухає — спорт, музика, мода, мистецтво чи активізм.

Джід Осіфесо розповів про значення нової ініціативи: «У цій кампанії ми хочемо продовжити розкривати тему, якої вже торкнулися минулого року. Це розмова про те, як дізнатися більше про своє життя та стати активним учасником усіх тих чудес, з яких воно складається. Герої кампанії „Життя — це спорт. Будь гравцем, а не глядачем“ — зухвалі бунтарі, які привносять нове та провокаційне у розвиток культури. І ми сподіваємося, що їхні історії надихнуть багатьох бути сміливішими у своїх починаннях».

Кампанію відкривають шість яскравих та цілеспрямованих особистостей, чия життєва позиція — ніколи не залишатися осторонь. Баскетболіст і гравець NBA Аллен Айверсон, венесуельська співачка, композитор і майстер візуального мистецтва Arca, американський R&B виконавець Brent Faiyaz, англійський репер Ghetts, французько-алжирська співачка і продюсер Lolo Zouaï і нігерійська артистка TEMS — всі вони заперечують бездіяльність, обирають життя, наповнене пристрастю, рухом та зростанням у творчому, музичному чи спортивному плані.

Відео кампанії за посиланням.


Читайте також:

Анімація та насильство: Пітер Фредеріксен показує темний бік мультфільмів у своїй вишивці

Теги: брендингкреативсоціальна відповідальністьспортшоубіз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Брендування книг логотипом компанії – новий рівень корпоративної естетики
Інсайти

Брендування книг логотипом компанії – новий рівень корпоративної естетики

8 Грудня, 2023

Брендована книга може стати чудовим подарунком колегам з робочого колективу чи клієнтам вашого бренду. Видавництво ArtHuss має власну друкарню, що дозволяє гнучкість у виготовленні брендованих видань, тож ви можете використати...

Читати далі

Коли слова вбивають. В Україні розробили проєкт, що аналізує геноцидну риторику

БФ «Право на захист» оголошує конкурс мінігрантів на створення й розповсюдження креативних матеріалів про явище безгромадянства та осіб без громадянства

РЕКОМЕНДОВАНО

Добірки

6 книжок для розвитку вашої креативності від ArtHuss

17 Листопада, 2023
Інсайти

У Києві покажуть сучасний балет «Д.І.М.» про вимушену міграцію

8 Грудня, 2023

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«MAKE SENSE» розробили на замовлення Cosmolot КСВ проєкт «Brave Inventors»
Бізнес та Інновації

«MAKE SENSE» розробили на замовлення Cosmolot КСВ проєкт «Brave Inventors»

4 Грудня, 2023

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.