Алессандро Дзанеллі очолив Nestlé в Україні та Молдові

З березня 2019 року новим генеральним директором Nestlé в Україні та Молдові став Алессандро Дзанеллі, який має більш ніж 23-річний досвід роботи на комерційних посадах у цій компанії. Ансгар Борнеманн очолив Nestlé в Туреччині.

Алессандро має багатий досвід роботи у сфері маркетингу. Він розпочав свою кар’єру в  Nestlé Friskies в Італії й успішно розвивав її на подальших керівних посадах в Nestlé. Під час свого останнього призначення Алессандро побудував високопрофесійну команду в Східному Регіоні Nestlé Purina і сформував націлений на перемогу підхід до бізнесу, який упродовж шести років забезпечив чотирикратне зростання бізнесу, двократне зростання долі ринку та зміцнення позицій Purina як бренду, якому довіряють і який люблять споживачі в регіоні.

Алессандро Дзанеллі, генеральний директор Nestlé в Україні та Молдові:

«Я вдячний і радий можливості розпочати свою роботу в Києві, оскільки вважаю, що компанія Nestlé має величезний потенціал для розвитку в Україні та Молдові. Обидва ринки є джерелом інновацій та можливостей для розвитку, і я впевнений, що ми маємо широкий асортимент продуктів та брендів, які займають лідерські позиції на цих ринках. Серед наших потужних брендів є локальні, такі як Торчин та Світоч, та міжнародні, як Nescafé, NAN, та Felix. Nestlé продовжуватиме інвестувати в Україну та завойовуватиме довіру споживачів за допомогою високоякісних продуктів, слідкуючи за сучасними й майбутніми трендами.Я натхненний зустріччю з талановитою молодою командою професіоналів, дуже енергійною та гнучкою, здатною конкурувати й приймати виклики, демонструючи відвагу й ділову хватку, водночас здатну адаптуватися до непередбачуваного середовища та з твердою рішучістю виграти. Я з нетерпінням чекаю подальшого стійкого зростання в Україні та Молдові з метою стати одним з найбільш успішних ринків для компанії Nestlé в зоні EMENA».

У 2019 році Nestle святкує 25-ту річницю своєї присутності в Україні. Упродовж останніх трьох років компанія інвестувала в країну до 600 млн гривень. Nestlé в Україні та Молдові нараховує понад 5500 працівників. Компанія має три виробничі майданчики (у Харкові, Львові та Торчині). У планах Nestlé – збільшити інвестиції, спрямовані на розширення можливостей всіх трьох фабрик, щоб впровадити передові технології і розширити портфеля з конкретними продуктами, призначеними для експорту. Це особливо важливо для фабрики у Харкові, де Nestlé виробляє вермішель швидкого приготування і яка має стати європейським виробничим майданчиком цієї категорії продуктів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.