Алессандро Дзанеллі очолив Nestlé в Україні та Молдові

З березня 2019 року новим генеральним директором Nestlé в Україні та Молдові став Алессандро Дзанеллі, який має більш ніж 23-річний досвід роботи на комерційних посадах у цій компанії. Ансгар Борнеманн очолив Nestlé в Туреччині.

Алессандро має багатий досвід роботи у сфері маркетингу. Він розпочав свою кар’єру в  Nestlé Friskies в Італії й успішно розвивав її на подальших керівних посадах в Nestlé. Під час свого останнього призначення Алессандро побудував високопрофесійну команду в Східному Регіоні Nestlé Purina і сформував націлений на перемогу підхід до бізнесу, який упродовж шести років забезпечив чотирикратне зростання бізнесу, двократне зростання долі ринку та зміцнення позицій Purina як бренду, якому довіряють і який люблять споживачі в регіоні.

Алессандро Дзанеллі, генеральний директор Nestlé в Україні та Молдові:

«Я вдячний і радий можливості розпочати свою роботу в Києві, оскільки вважаю, що компанія Nestlé має величезний потенціал для розвитку в Україні та Молдові. Обидва ринки є джерелом інновацій та можливостей для розвитку, і я впевнений, що ми маємо широкий асортимент продуктів та брендів, які займають лідерські позиції на цих ринках. Серед наших потужних брендів є локальні, такі як Торчин та Світоч, та міжнародні, як Nescafé, NAN, та Felix. Nestlé продовжуватиме інвестувати в Україну та завойовуватиме довіру споживачів за допомогою високоякісних продуктів, слідкуючи за сучасними й майбутніми трендами.Я натхненний зустріччю з талановитою молодою командою професіоналів, дуже енергійною та гнучкою, здатною конкурувати й приймати виклики, демонструючи відвагу й ділову хватку, водночас здатну адаптуватися до непередбачуваного середовища та з твердою рішучістю виграти. Я з нетерпінням чекаю подальшого стійкого зростання в Україні та Молдові з метою стати одним з найбільш успішних ринків для компанії Nestlé в зоні EMENA».

У 2019 році Nestle святкує 25-ту річницю своєї присутності в Україні. Упродовж останніх трьох років компанія інвестувала в країну до 600 млн гривень. Nestlé в Україні та Молдові нараховує понад 5500 працівників. Компанія має три виробничі майданчики (у Харкові, Львові та Торчині). У планах Nestlé – збільшити інвестиції, спрямовані на розширення можливостей всіх трьох фабрик, щоб впровадити передові технології і розширити портфеля з конкретними продуктами, призначеними для експорту. Це особливо важливо для фабрики у Харкові, де Nestlé виробляє вермішель швидкого приготування і яка має стати європейським виробничим майданчиком цієї категорії продуктів.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Диванний підпростір: Apple демонструє, як працюють AirTag

Ті, кому доводилося користуватися трекерами Tile, звісно, знатимуть, як користуватися AirTag Apple. Він кріпиться на ключі, ноутбук або взагалі на ...

В Румунії MasterCard наносить на мапу навігатора фермерські ятки на узбіччі

Мета кампанії Roadside Market від MasterCard, яка була запущена в Румунії — дати вихід на ринок, а разом з ним ...

оОоаАааТььСссяяяНууТиииШооЖжж, або нова рекламна кампанія бренду «Траумель»

Команда Havas Digital Kyiv розробила аудіовізуальну рекламну кампанію без стереотипів — зображення травмованого героя, дружини, яка рятує, і наливайки про ...

Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію

23 квiтня Нова пошта Глобал запустила свою наймасштабнішу комунікаційну кампанію, яка триватиме 4 місяці. Мета кампанії — різним аудиторіям розповісти ...

Аналітика соцмереж та контент-стратегія в SMM: головне з третього вебінару для культурних менеджерів

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...