Алессандро Дзанеллі очолив Nestlé в Україні та Молдові

З березня 2019 року новим генеральним директором Nestlé в Україні та Молдові став Алессандро Дзанеллі, який має більш ніж 23-річний досвід роботи на комерційних посадах у цій компанії. Ансгар Борнеманн очолив Nestlé в Туреччині.

Алессандро має багатий досвід роботи у сфері маркетингу. Він розпочав свою кар’єру в  Nestlé Friskies в Італії й успішно розвивав її на подальших керівних посадах в Nestlé. Під час свого останнього призначення Алессандро побудував високопрофесійну команду в Східному Регіоні Nestlé Purina і сформував націлений на перемогу підхід до бізнесу, який упродовж шести років забезпечив чотирикратне зростання бізнесу, двократне зростання долі ринку та зміцнення позицій Purina як бренду, якому довіряють і який люблять споживачі в регіоні.

Алессандро Дзанеллі, генеральний директор Nestlé в Україні та Молдові:

«Я вдячний і радий можливості розпочати свою роботу в Києві, оскільки вважаю, що компанія Nestlé має величезний потенціал для розвитку в Україні та Молдові. Обидва ринки є джерелом інновацій та можливостей для розвитку, і я впевнений, що ми маємо широкий асортимент продуктів та брендів, які займають лідерські позиції на цих ринках. Серед наших потужних брендів є локальні, такі як Торчин та Світоч, та міжнародні, як Nescafé, NAN, та Felix. Nestlé продовжуватиме інвестувати в Україну та завойовуватиме довіру споживачів за допомогою високоякісних продуктів, слідкуючи за сучасними й майбутніми трендами.Я натхненний зустріччю з талановитою молодою командою професіоналів, дуже енергійною та гнучкою, здатною конкурувати й приймати виклики, демонструючи відвагу й ділову хватку, водночас здатну адаптуватися до непередбачуваного середовища та з твердою рішучістю виграти. Я з нетерпінням чекаю подальшого стійкого зростання в Україні та Молдові з метою стати одним з найбільш успішних ринків для компанії Nestlé в зоні EMENA».

У 2019 році Nestle святкує 25-ту річницю своєї присутності в Україні. Упродовж останніх трьох років компанія інвестувала в країну до 600 млн гривень. Nestlé в Україні та Молдові нараховує понад 5500 працівників. Компанія має три виробничі майданчики (у Харкові, Львові та Торчині). У планах Nestlé – збільшити інвестиції, спрямовані на розширення можливостей всіх трьох фабрик, щоб впровадити передові технології і розширити портфеля з конкретними продуктами, призначеними для експорту. Це особливо важливо для фабрики у Харкові, де Nestlé виробляє вермішель швидкого приготування і яка має стати європейським виробничим майданчиком цієї категорії продуктів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...