Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo

Коли популярна на Західній Україні мережа супермаркетів «Рукавичка» відкривала флагманський магазин у Львові, то вирішила не тільки виокремити зону з їжею «to go», а розробити під неї самостійний логотип, дизайн та пакування. В чому й допомогли у mirrolab

Шрифтовий напис назви ToGo дизайнери виконали, наслідуючи власний стиль мережі, додавши графічний елемент із існуючого логотипу «Рукавичка». Схоже, що лого намагалися зробити максимально простим, зрозумілим і включеним в загальну дизайн-систему «Рукавички».

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo — їжа з собою

В дизайні пакування одразу зрозуміло, що в агентстві mirrolab орієнтувалися на молодь, яка всюди поспішає, звикла до швидких перекусів «на бігу» й не має ні часу, ані бажання довго обирати щось на полиці. Тому головним завданням дизайнери обрали — спрощення вибору для покупців. З таким дизайном легко зорієнтуватися, щоб швидко знайти потрібну страву та смак, швидко купити, швидко з’їсти.

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo — їжа з собою

Наочно показали, які конкретні інгредієнти всередині, але не більше одного-двох слайсів на пакуванні — так простіше побачити саме свій смак. Швидкість і динаміку підкреслили діагональними смужками, які знайшли своє місце і в інтер’єрі. За задумом, вони привертають увагу і додають візуальну ритміку.

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo — їжа з собою

Щоб обирати ще швидше і простіше, в mirrolab розділили продукцію на 4 категорії в залежності від основного інгредієнта. Кожному відповідає свій колір: риба — блакитний, червоне м’ясо — рожевий, біле м’ясо — жовтий і овочі — салатний. Щоб той, хто любить рибу і вже купував її тут, наступного разу автоматично тягнувся до синього. Схопив і побіг.

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo — їжа з собою

Читайте також:

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: команда Ajax Systems поділилась бекстейджем зйомок нового продуктового ролика.

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми. Розповідають автори проєкту на підтримку прав ЛГБТ+ спільноти «Союзники в дії»: ГО «Точка опори ЮА» за підтримки Freedom House в Україні. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...