Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo

Коли популярна на Західній Україні мережа супермаркетів «Рукавичка» відкривала флагманський магазин у Львові, то вирішила не тільки виокремити зону з їжею «to go», а розробити під неї самостійний логотип, дизайн та пакування. В чому й допомогли у mirrolab

Шрифтовий напис назви ToGo дизайнери виконали, наслідуючи власний стиль мережі, додавши графічний елемент із існуючого логотипу «Рукавичка». Схоже, що лого намагалися зробити максимально простим, зрозумілим і включеним в загальну дизайн-систему «Рукавички».

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo — їжа з собою

В дизайні пакування одразу зрозуміло, що в агентстві mirrolab орієнтувалися на молодь, яка всюди поспішає, звикла до швидких перекусів «на бігу» й не має ні часу, ані бажання довго обирати щось на полиці. Тому головним завданням дизайнери обрали — спрощення вибору для покупців. З таким дизайном легко зорієнтуватися, щоб швидко знайти потрібну страву та смак, швидко купити, швидко з’їсти.

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo — їжа з собою

Наочно показали, які конкретні інгредієнти всередині, але не більше одного-двох слайсів на пакуванні — так простіше побачити саме свій смак. Швидкість і динаміку підкреслили діагональними смужками, які знайшли своє місце і в інтер’єрі. За задумом, вони привертають увагу і додають візуальну ритміку.

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo — їжа з собою

Щоб обирати ще швидше і простіше, в mirrolab розділили продукцію на 4 категорії в залежності від основного інгредієнта. Кожному відповідає свій колір: риба — блакитний, червоне м’ясо — рожевий, біле м’ясо — жовтий і овочі — салатний. Щоб той, хто любить рибу і вже купував її тут, наступного разу автоматично тягнувся до синього. Схопив і побіг.

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo — їжа з собою

Читайте також:

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: команда Ajax Systems поділилась бекстейджем зйомок нового продуктового ролика.

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми. Розповідають автори проєкту на підтримку прав ЛГБТ+ спільноти «Союзники в дії»: ГО «Точка опори ЮА» за підтримки Freedom House в Україні. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінювалися тренди хелловінських костюмів впродовж останніх 150-ти років

Американці почали вбиратися в маскарадні костюми на Хелловін наприкінці 19-го століття. Але з того часу тренди хелловінських костюмів дуже змінилися.

Бритви, барабани та безпечні автівки: кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності

Під час Cannes Lions 2019 кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності, становили більше половини номінантів нової категорії Creative Strategy.

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.