Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo

Коли популярна на Західній Україні мережа супермаркетів «Рукавичка» відкривала флагманський магазин у Львові, то вирішила не тільки виокремити зону з їжею «to go», а розробити під неї самостійний логотип, дизайн та пакування. В чому й допомогли у mirrolab

Шрифтовий напис назви ToGo дизайнери виконали, наслідуючи власний стиль мережі, додавши графічний елемент із існуючого логотипу «Рукавичка». Схоже, що лого намагалися зробити максимально простим, зрозумілим і включеним в загальну дизайн-систему «Рукавички».

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo — їжа з собою

В дизайні пакування одразу зрозуміло, що в агентстві mirrolab орієнтувалися на молодь, яка всюди поспішає, звикла до швидких перекусів «на бігу» й не має ні часу, ані бажання довго обирати щось на полиці. Тому головним завданням дизайнери обрали — спрощення вибору для покупців. З таким дизайном легко зорієнтуватися, щоб швидко знайти потрібну страву та смак, швидко купити, швидко з’їсти.

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo — їжа з собою

Наочно показали, які конкретні інгредієнти всередині, але не більше одного-двох слайсів на пакуванні — так простіше побачити саме свій смак. Швидкість і динаміку підкреслили діагональними смужками, які знайшли своє місце і в інтер’єрі. За задумом, вони привертають увагу і додають візуальну ритміку.

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo — їжа з собою

Щоб обирати ще швидше і простіше, в mirrolab розділили продукцію на 4 категорії в залежності від основного інгредієнта. Кожному відповідає свій колір: риба — блакитний, червоне м’ясо — рожевий, біле м’ясо — жовтий і овочі — салатний. Щоб той, хто любить рибу і вже купував її тут, наступного разу автоматично тягнувся до синього. Схопив і побіг.

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo — їжа з собою

Читайте також:

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: команда Ajax Systems поділилась бекстейджем зйомок нового продуктового ролика.

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми. Розповідають автори проєкту на підтримку прав ЛГБТ+ спільноти «Союзники в дії»: ГО «Точка опори ЮА» за підтримки Freedom House в Україні. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...

Руслана Лижичко і Юрій Дивисенко про соціальну кампанію «Карпати. Місце Сили»

У липні стартувала соціальна кампанія зі збереження Карпат, ініціаторкою та ідейною натхненницею якої стала українська співачка Руслана Лижичко. Мета кампанії ...