45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному світу. Гасне світло, беріть попкорн. На екрані Ajax. Команда Ajax Systems поділилась бекстейджем зйомок нового продуктового ролика.

З чого усе починалося

Перший ролик про бездротову систему безпеки Ajax було знято у 2016 році. Тоді компанія представила ринку StarterKit — комплект сигналізації із чотирьох пристроїв для захисту житлових приміщень: хабу, датчика руху, датчика відкриття та брелока з тривожною кнопкою. 

Вже тоді компанія вирішила йти нестандартним для індустрії шляхом. Замість того, аби лякати користувачів «Вам загрожує небезпека, захистіть себе негайно», був вибраний напрямок lifestyle-ролика з комунікацією «Мистецтво захищати». Оскільки продукт на ринку був новий, це повідомлення привертало увагу радше до дизайну, ніж до технологічних аспектів системи. Та цього було достатньо, щоб про компанію заговорили.

Перший ролик допоміг привернути увагу європейців до українського продукту. Відео часто копіювали та брали за референс.

З того часу компанія суттєво розширила продуктову лінійку та географію продажів. Ajax сьогодні — це 29 девайсів, 98 країн, ноу-хау технології та понад 500 000 користувачів.

Тож Ajax Systems взялася за нову задачу — вмістити основні можливості системи в один сюжет й продовжити задавати новий вектор комунікації для надконсервативної індустрії. Коли історія фокусується не на технічних досягненнях і характеристиках, а надихає зробити життя комфортнішим та безпечнішим, показує побутове застосування продукту, транслює зрозумілі для аудиторії цінності у простих образах. 

З’явилися нові виклики

  1. Локація — в рамках одного простору показати приклади використання якомога більшої кількості пристроїв Ajax для захисту житла та бізнесу. 
  2. Картинка — має сприйматися як глобальна історія, зрозуміла в будь-якій точці світу.
  3. Формат — гнучка відеоісторія, яку можна тиражувати в різних форматах під різні канали.
  4. Таймінг — обмежитись одним знімальним днем. Спойлер: вийшло два.
  5. Комунікація — посилити ідею «Мистецтво захищати» технологіями та смарт-можливостями Ajax, у той же час лишаючись зрозумілим. 

Рішення

Втілювати ідею у життя довірили створеному на базі креативної команди Petcube продакшену O0 Design Lab, з яким відбувалася співпраця вже втретє. «Нам імпонує їх досвід просування електроніки на міжнародних ринках, і за час спільної роботи в нас встигла сформуватися хімія і творче порозуміння. Над роликом працювала як творча команда Ajax, так і команда студії, а також запрошені експерти, з якими ми вже спрацювалися», — розповів Валентин Гриценко, CMO в Ajax Systems.

Максимальна підготовка

Перед початком роботи команда пропрацювала основні кейси та продукти, які можна було б поєднати в одну історію. Було важливо розкрити у сюжеті чимало нових можливостей системи, як то вуличну безпеку, зйомку датчиками руху фото по тривозі, сценарії автоматизації. Представити Ajax як комплексну професійну охоронну систему зі смарт-можливостями, що здатна самостійно протидіяти лиху.

Динамічні декорації, зйомка на одну камеру та в одному павільйоні — особливість режисерської задумки. Так створюється ефект безперервної демонстрації функціоналу окремих елементів, що складаються у комплексне рішення. Така собі екосистема продуктів Ajax.

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик
45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

Основний концепт зйомки — зобразити все з ефектом одного кадру. Так часто роблять у фільмах, наприклад у Birdman чи «1917». 

Текст войсоверу — робота Івана Сіяка, одного з найсильніших сторітеллерів України. Це він запропонував тему кіно та Ajax на головну роль у відео. 

Реалізація

Як показати в одному приміщенні те, що охоронна система вдало захищає як дім, так і бізнес? Команда створила кілька типів локацій: приватний будинок із ґанком, квартиру, ювелірний магазин. У підсумку було використано 45 метрів розсувних декорацій із спеціально спроєктованою системою зсуву. Для цього задіяли художника-постановника Данила Василенка.

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

Аби підсилити асоціацію з кіно, команда запросила озвучувати ролик Залізну людину. Войсовер записували з актором Олегом Лепенцем, який озвучував Тоні Старка в українських версіях фільмів Marvel. 

Саундизайн також спроєктовано за прикладом супергеройських треків — музична композиція більш відчутна щоразу, як у кадрі з’являється Ajax. Над саундом працювали спільно з Миколою Макєєвим, DJ в проєкті Alyona Alyona. 

Фінально — операторська робота. Складність «одного кадру» передбачала зйомку камерою, яка розміщувалась на стрілі. Камера та абсолютно всі декорації підпорядковувались одній висоті обидва знімальні дні. Керував процесом талановитий оператор Денис Лущик, який використовував схожу конструкцію під час зйомок кліпу для Майлі Сайрус.

Світло — як окремий виклик. Необхідно було одночасно імітувати місячне сяйво на вулиці, вечірнє освітлення кімнати, підсвічувати дим у вітрині ювелірного магазинчику. І все це змінювалося впродовж одного кадру. Завдячуючи підтримці ZODIAC Rental, що оснащували знімальний майданчик, нам вдалося зняти ролик у переддень до карантину.

Результат

Система безпеки Ajax: Мистецтво захищати

Небезпечні видовища в кіно заворожують. Катастрофи, пограбування, пожежі — дивлячись на них зі зручного крісла, ми почуваємося в безпеці. Та в реальному житті немає другого дубля. Ми зняли кіно про буденність, де головну роль грає Ajax. Він, звичайно, не майстер драми, але точно найкращий у мистецтві захищати.

Credits:

  • Client: Ajax Systems
  • Chief Marketing Officer: Валентин Гриценко
  • Head of Content: Йонас Рожков
  • Head of Design: Олександр Астрон
  • Actors: Ів П’єр, Кирило Сопот
  • Копірайтер: Іван Сіяк
  • 3D Artist: Іван Гурін
  • Agency: O0 Design Lab
  • Режисер: Андрій Бут
  • Продюсерка: Ксенія Сергієнко
  • Оператор: Денис Лущик
  • Виконавчий продюсер: Андрій Клен
  • Гаффер: Макс Рубан
  • Актори: Антон Перов, Регіна Маяковська
  • Композитор: Микола Макєєв
  • Войсовер: Олег Лепенець

Читайте також:

Віктор Синьков, копірайтер R Agency та засновник Київського Креативного Клубу, розповів про те, як власноруч втілив у життя проєкт з «Укрзалізницею» та які висновки зробив на основі цього досвіду. Нагадаємо, раніше Київський Креативний Клуб разом з «Укрзалізницею» запустив ASMR-потяг для тих, хто сумує за подорожами на карантині.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

Конкурс Creative Review Photography Annual 2020 оголошує прийом заявок

У конкурсі Creative Review Photography Annual 2020 можуть взяти участь всі, хто має справу з фотомистецтвом: агенції, видавці, галереї, бренди, тощо.