• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo

24 Липня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo
Share on FacebookShare on Twitter

Коли популярна на Західній Україні мережа супермаркетів «Рукавичка» відкривала флагманський магазин у Львові, то вирішила не тільки виокремити зону з їжею «to go», а розробити під неї самостійний логотип, дизайн та пакування. В чому й допомогли у mirrolab

Шрифтовий напис назви ToGo дизайнери виконали, наслідуючи власний стиль мережі, додавши графічний елемент із існуючого логотипу «Рукавичка». Схоже, що лого намагалися зробити максимально простим, зрозумілим і включеним в загальну дизайн-систему «Рукавички».

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo — їжа з собою

В дизайні пакування одразу зрозуміло, що в агентстві mirrolab орієнтувалися на молодь, яка всюди поспішає, звикла до швидких перекусів «на бігу» й не має ні часу, ані бажання довго обирати щось на полиці. Тому головним завданням дизайнери обрали — спрощення вибору для покупців. З таким дизайном легко зорієнтуватися, щоб швидко знайти потрібну страву та смак, швидко купити, швидко з’їсти.

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo — їжа з собою

Наочно показали, які конкретні інгредієнти всередині, але не більше одного-двох слайсів на пакуванні — так простіше побачити саме свій смак. Швидкість і динаміку підкреслили діагональними смужками, які знайшли своє місце і в інтер’єрі. За задумом, вони привертають увагу і додають візуальну ритміку.

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo — їжа з собою

Щоб обирати ще швидше і простіше, в mirrolab розділили продукцію на 4 категорії в залежності від основного інгредієнта. Кожному відповідає свій колір: риба — блакитний, червоне м’ясо — рожевий, біле м’ясо — жовтий і овочі — салатний. Щоб той, хто любить рибу і вже купував її тут, наступного разу автоматично тягнувся до синього. Схопив і побіг.

Агентство mirrolab розробило айдентику для нового бренду ToGo — їжа з собою

Читайте також:

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: команда Ajax Systems поділилась бекстейджем зйомок нового продуктового ролика.

Зрозумілість і ненасильницьке спілкування, або Як креативно говорити на гострі соціальні теми. Розповідають автори проєкту на підтримку прав ЛГБТ+ спільноти «Союзники в дії»: ГО «Точка опори ЮА» за підтримки Freedom House в Україні. 

Теги: FMCGбрендингдизайнкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.