Агенція VERTIGO розробила онлайн-гру для «Планети кіно»

Зовсім скоро мережа «Планета кіно» відкриє в столичному ТЦ River Mall новий кінотеатр, і з цієї нагоди агенція VERTIGO розробила онлайн-гру, яка стилістично нагадує аркади з 90-тих.

За сюжетом, гравець має довезти ЩОСЬ, інакше відкриття кінотеатру опиниться під загрозою. Кожен, хто сприятиме відкриттю, отримає промокод на кіно та дізнається, що сховано в коробці: https://game.planetakino.ua.

Managing Director VERTIGO Денис Мартинов вважає, що чудові проекти виходять тоді, коли клієнт дає креативному агентству повну свободу дій.

«Ми повеселилися від душі, коли придумували персонажів та рівні. Ми нервували під час тестування, коли не могли пройти навіть перший рівень. А нині сильно радіємо з того, що вийшло. Справа тепер за вами — допоможіть довезти Щось в новеньку Планету Кіно в RiverMall. Дякуємо також агенції Ragnarök за ЩОСЬ нове у позіціонуванні “Планети Кіно”».

Над проектом працювали:

«Планета Кіно»:

Дмитро Деркач — співвласник мережі

Макс Бєлов — Chief Marketing Officer

Толік Козловський — Head of Digital

Агенція VERTIGO

Максим Бичок — CEO/Co-owner

Денис Мартинов — Managing Director

Кирило Тишкевич — Head of Digital

Владислав Войцеховскі — Creative Director

Катя Корнєва — Creative Copywriter

Марк Кушнеренко — Art Director

Марія Пащенко — Designer

Дар’я Охотнік — Account Manager

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...