Агенція VERTIGO розробила онлайн-гру для «Планети кіно»

Зовсім скоро мережа «Планета кіно» відкриє в столичному ТЦ River Mall новий кінотеатр, і з цієї нагоди агенція VERTIGO розробила онлайн-гру, яка стилістично нагадує аркади з 90-тих.

За сюжетом, гравець має довезти ЩОСЬ, інакше відкриття кінотеатру опиниться під загрозою. Кожен, хто сприятиме відкриттю, отримає промокод на кіно та дізнається, що сховано в коробці: https://game.planetakino.ua.

Managing Director VERTIGO Денис Мартинов вважає, що чудові проекти виходять тоді, коли клієнт дає креативному агентству повну свободу дій.

«Ми повеселилися від душі, коли придумували персонажів та рівні. Ми нервували під час тестування, коли не могли пройти навіть перший рівень. А нині сильно радіємо з того, що вийшло. Справа тепер за вами — допоможіть довезти Щось в новеньку Планету Кіно в RiverMall. Дякуємо також агенції Ragnarök за ЩОСЬ нове у позіціонуванні “Планети Кіно”».

Над проектом працювали:

«Планета Кіно»:

Дмитро Деркач — співвласник мережі

Макс Бєлов — Chief Marketing Officer

Толік Козловський — Head of Digital

Агенція VERTIGO

Максим Бичок — CEO/Co-owner

Денис Мартинов — Managing Director

Кирило Тишкевич — Head of Digital

Владислав Войцеховскі — Creative Director

Катя Корнєва — Creative Copywriter

Марк Кушнеренко — Art Director

Марія Пащенко — Designer

Дар’я Охотнік — Account Manager

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...